de beste, en leukste oplossingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:48 schreef Speedski het volgende:
Aw gossie
Pak een krat, bezat je .... en ga meedoen
En dat is een echt gave manier van feest vierenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent de manier van feesten op het platteland gewoon niet gewent
![]()
Onzinquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:41 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb niets tegen verjaardagsfeestjes. Sterker nog, ik weet me er altijd uitstekend te vermaken. Behalve dan als het een verjaardagsfeestje is van een huisgenoot die zijn roots in BlablaWoude Kerdorp heeft liggen. Twintig compleet losgeslagen boerenstumpers (63% van de totale bevolking) die hier nu al urenlang een klompendans aan het uitvoeren zijn, in hoeken van de gang pissen en na twee biertjes al kotsend door het huis struinen.
Een telefoonnummer van de Plattelandsverdelgingsdienst is welkom.
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Onzin![]()
Boerenstumpers zijn van die echte zuipers, die nooit anders doen. (wellicht uit verveling)
En die zijn wel gewend aan 2 biertjes.
Gaan die mongolen tenminste eerder dood, survival of the fittest.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij slaat de kroonkurk op zijn kop
Reken maar op minimaal 20 bier voordat een echte plattelandsknul lichtelijk dubbel gaat zien
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Onzin![]()
Boerenstumpers zijn van die echte zuipers, die nooit anders doen. (wellicht uit verveling)
En die zijn wel gewend aan 2 biertjes.
Ik ben dol op plattelandsfeestjes, maar dan wel op het platteland en niet in mijn huis als ik de volgende dag retevroeg mijn nest uit moet en me vervolgens een weg moet banen door kots en andere uitwerpselen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dat is een echt gave manier van feest vieren![]()
Ik laat mezelf graag van mijn beste kant zien, dat blijkt.quote:
ik heb echt het idee dat jij hopeloos aan het overdrijven bent....quote:Op zondag 30 juli 2006 11:23 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben dol op plattelandsfeestjes, maar dan wel op het platteland en niet in mijn huis als ik de volgende dag retevroeg mijn nest uit moet en me vervolgens een weg moet banen door kots en andere uitwerpselen.
+ Deze clan begon na 2 pilsjes elkaar al met het interieur te bekogelen en na een stuk of 6 lagen ze allemaal met de kin op tafel, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgens mij zeggen boerenjongens gewoon graag van zichzelf dat ze geoefende drinkers zijn en is dat eigenlijk een plattelandsmythe! De vorige keer dat een stel van deze oelewappers op bezoek kwam (Carnaval) zoop ik ze er allemaal uit en ik ben amper de titel zuipschuit waardig. Stelletje leugenaars!
Heb jij soms een plattelandseer te verdedigen?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:32 schreef kollie het volgende:
[..]
ik heb echt het idee dat jij hopeloos aan het overdrijven bent....
dat is TSquote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Is dat Harma toevallig links op de foto?![]()
Je vergeet erbij te zeggen dat het na twee biertjes was en dat ik mezelf heb ingesmeerd met etensresten.quote:
nee schattebout, ik ben een echte stadsjongenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Heb jij soms een plattelandseer te verdedigen?
Op die foto lijk je qua gezicht heel veel op iemand die bij mij op school zat vroeger. Is Vermeulen toevallig familie van je?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat het na twee biertjes was en dat ik mezelf heb ingesmeerd met etensresten.
Das juist een kenmerk van boertjes, ze gaan nooit met chicks om, ze praten er alleen overquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:43 schreef Herald het volgende:
hebben ze wel een beetje leuke plattelandssletjes meegenomen?
Misschien is mijn worst case scenario niet het ijkpunt dat je moet gebruiken om familiebanden aan te tonen. Desondanks, nee.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Op die foto lijk je qua gezicht heel veel op iemand die bij mij op school zat vroeger. Is Vermeulen toevallig familie van je?
Dat noemen we hier gewoon Indrinkenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:48 schreef Biels het volgende:
Vrouwen die meer zuipen als een boer. U is niet bekend met het verschijnsel 'voordrinken'?
bij ons inzuipenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat noemen we hier gewoon Indrinken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |