lees nu eensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
wow 50 euro!
wat een zeur ben jij.. ook al in mijn topicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
wow 50 euro!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:26 schreef Ruuub het volgende:
[..]
wat een zeur ben jij.. ook al in mijn topic![]()
heb sata op mn mobo, alleen dit is om bestanden te wisselen van laptop naar pc en om foto's op te slaan, pauper...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:54 schreef existenz het volgende:
Wees niet zo'n pauper en koop gewoon een moederbord met on-board sata
als het wrs aan de maxtor, wat ts al aangeeft, in de behuizing ligt wrom zou je dan terug gaan met de behuizng?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef RainofDeath het volgende:
Als je nog garantie hebt op die behuizing zou ik gewoon terug gaan...
- (Draadloos) Netwerkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:01 schreef SamStar het volgende:
[..]
heb sata op mn mobo, alleen dit is om bestanden te wisselen van laptop naar pc en om foto's op te slaan, pauper...
Hij herkent wat niet? De hdd niet, of de usb niet. Want het is leuk dat er een Maxtor inzit, maar die hoeft volgens mij niet per se het probleem te zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:19 schreef SamStar het volgende:
AAARGG!
de ene keer werkt ie als een zonnetje! en de andere keer zegt die kut pc dat hij hem niet herkent...
HEB IK GVD DAAR 50 euro voor neer geteld (voor een externe SATA behuizing)
en waarschijnlijk ligt 't aan die kut MAXTOR die er in zit (ja die had ik nog liggen, maxtor zuigt idd...)
jah dat gebruik ik er nog bij, maar af en toe is het handiger om een hdd mee te nemen dan een hele laptop....quote:Op zondag 30 juli 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
[..]
- (Draadloos) Netwerk
- USB
- Blue Tooth
![]()
Boeie, als ie een oplossing wil post ie maar in DIG. Hier mogen we em afzeiken.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij herkent wat niet? De hdd niet, of de usb niet. Want het is leuk dat er een Maxtor inzit, maar die hoeft volgens mij niet per se het probleem te zijn.
Denk het niet dat het daar aan zou liggen, dan zou die schijf zo kapot zijn. Maar dit kan je nog testen om hem is in je computer te hangen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het wrs aan de maxtor, wat ts al aangeeft, in de behuizing ligt wrom zou je dan terug gaan met de behuizng?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |