Iets zegt me dat die mensen ook niet meer langskomenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef liiszle het volgende:
och, die 3 mensen die er komen zullen dat vast niet erg vinden toch?!
Je doet je nickname wel eer aan met zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
*aandachtstopic
Jezelf druk maken over je verjaardagsfeestje als je ouders uit elkaar zijn gegaan...
sjeez mag ik.. mn ouders zijn net maandje uit elkaar, wat wil je andersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
*aandachtstopic
Jezelf druk maken over je verjaardagsfeestje als je ouders uit elkaar zijn gegaan...
klaag maak lekker hoor.....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
sjeez mag ik.. mn ouders zijn net maandje uit elkaar, wat wil je anders
nou, dat zou inderdaad mijn dag weer goed makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:46 schreef Nosh het volgende:
Ik hoop dat je toch minstens een fijne gebreide trui met een Ninja Turtles-motief krijgt van je opa en oma, na al die ellende.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Statistisch is de kans dat jij later gaat scheiden en leven zinloos wordt nu wel een stuk groter. Mooi!
nee hoor... ik doe niet aan trouwenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Statistisch is de kans dat jij later gaat scheiden en leven zinloos wordt nu wel een stuk groter. Mooi!
ghehe bedanktquote:
maandagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:56 schreef murp het volgende:
maar ben je vandaag jarig of morgen?
zeg ik ook steeds.. ouders zeggen van nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Als ik t zo lees is t ook nog 's jouw schuld dat je ouders uit elkaar zijn, lekker dan.
Stoer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
*aandachtstopic
kan inderdaad best wat aandacht gebruiken..quote:
Hey, alles goed?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
kan inderdaad best wat aandacht gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |