quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef PeZu het volgende:
entfem?
is je stomme toetsenbord ook bedronken?![]()
Ik lul niet, hij belult prolly een gozahhhhhh in Lan-dannnn en bengkangggg ofzo... Gaylordquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Nawien het volgende:
Wat lul je, Kleinenberg staat internationaal goed aangeschreven !
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:16 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ik lul niet, hij belult prolly een gozahhhhhh in Lan-dannnn en bengkangggg ofzo... Gaylord![]()
Daarom kan ik morgen niet op de computer, want dan heeft het een kater...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stomme toetsenbord is echt bedronken!!!!
Oooooow vandáár jouw titel 'de witte sensatie entfem'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:04 schreef Baserunner het volgende:
Bah, wat een gayplaat is dat zeg, die van Sander Kleinenberg - This is Sensation. Het is verdomme gemaakt door een Nederlander! Als hij vroeger op school niet op heeft zitten letten bij engels, laat hem dan zijn hoofd gewoon houden en niet "Thisss issss Senseeesjaaaaannnn" zeggen.
Sander Kleinenberg = gaylord![]()
Oh vandaar dat niemand de ironie van een topictitel kan inzienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Oooooow vandáár jouw titel 'de witte sensatie entfem'![]()
Maar goed...ik vind 't nummer wel gaan, maar 'k vind de anthems van voorgaande jaren beter.
Preciesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Oh vandaar dat niemand de ironie van een topictitel kan inzien![]()
Die zou Rob Gee maken, maar het Sensation publiek was te druk met de geluidsinstallatie te slopen en flesjes water van 4,40 naar hem te gooien om hem die kans te geven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef SpookY22 het volgende:
BTW Black HAD niet eens een Anthem.......waar ik wel op had gehoopt.
Ik geef ze nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die zou Rob Gee maken, maar het Sensation publiek was te druk met de geluidsinstallatie te slopen en flesjes water van 4,40 naar hem te gooien om hem die kans te geven.
en ik geloof dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:57 schreef Kleibintje het volgende:
Opzich heeft ie die plaat ook al eens gemaakt onder de naam This Is not Miami.
Black viel anders vies tegenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:21 schreef SuperRogier het volgende:
Na die reeks zeer gave anthems van sensation hoor je dit..
2002/2003/2004/2005 anthems waren allemaal superbruut, 2004 alleen tikje minder maar wel goed.
Geen lekkere beat of mooie melodie, een triangeljosti die "thiz.. iz.. zenszatiaan" kermt, alsof hij last heeft van maagkrampjes.. schande..
Mjeh: Sensation blijft stiekem wel heel gaaf
Gelukkig weet ik beter. Die plaat had ie gemaakt voor de WMC 2006 in maart. De WMC is in Miami. Ganz waar dus.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik geloof dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn
hedde gij nog nooit de snorkels gezien of wat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:13 schreef Kleibintje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter. Die plaat had ie gemaakt voor de WMC 2006 in maart. De WMC is in Miami. Ganz waar dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |