ey SOL is braba!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hallo zeg...hoe dronken ga jij worden vanaaf![]()
![]()
Tis jou vriendje enzo, dus dat merk je wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
nou, het is hele lekkere en ik denk laat ik er gelijk maar wat meer meenemen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
neem maar mee volgende week (als ik tenminste niet weer afzegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, het is hele lekkere en ik denk laat ik er gelijk maar wat meer meenemen...
[afbeelding]
hij typt beter als ie gedronken heeft!!!! ik hoef minder te editten!! jippiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neem maar mee volgende week (als ik tenminste niet weer afzeg)
Zo en nu weer even on-topicHoest nu met je toetsenbord?
Ja die mist nog steeds!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Post es een foto van je tobo?
ja das al opgeruimd denk ik dat ik in de troep blijf zitten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef iamredleader het volgende:
Niks te zien. Doe es een foto van de zooi/het bier?
Jij werkt bij Aldi?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef Sebasser het volgende:
een medion PC, medion tft scherm ? MX1000..
Goed spul opzich.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef Sebasser het volgende:
Goed spul opzich.
jups helemaal goed, al heeft de medion wel een boostje gekregen dmv een andere videokaart, in totaal 2gig geheugen en een plextor writerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef Sebasser het volgende:
Goed spul opzich.
hoiquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |