Het lijkt wel alsof het volk op Fok! met de dag kanslozer wordt. Ik zie topics voorbij komen waar mensen alleen maar tellen, tig reacties á la "tvp" in 1 topic, mensen die niet eens de moeite nemen te LEZEN wat ze zelf typen, laat staan dat ze de moeite nemen om interpunctie en/of hoofdletters te gebruiken en ga zo maar door. Ben je dyslectisch, dan heb je een excuus. Het lijkt me alleen sterk dat dit *allemaal* dyslectici zijn.
Is Fok! nou echt zo enorm afgezakt naar een niveau nog lager dan VMBO? Of trekt de populariteit van Fok! tegenwoordig alleen maar kanslozen aan?
Vroeger kon je nog weleens een serieus antwoord verwachten als je een vraag stelde in een of ander topic. Tegenwoordig lijkt het erop dat hordes 'mensen' denken dat ze 'grappig' moeten zijn en zelfs gevoelige kwesties van mede Fok!-ers bagatelliseren of diegene gewoon enorm afzeiken. De figuren die zich hieraan schuldig maken zijn ongetwijfeld gefrustreerde pubertjes met een bek vol puisten. Dankzij de anonimiteit van een forum kunnen ze eindelijk iemand pesten zonder dat ze een knal voor hun smoel krijgen of dat ze zelf afgezeken worden.
Bovenstaand geklaag zal uiteraard allerlei kansloze reacties opleveren van de figuren waar ik op doel. Zij hebben nu eenmaal geen leven en proberen dit af te reageren op onbekenden.
Voor wie de schoen past: TREK HEM AAN! Leer Nederlands! Leer hoe je leestekens gebruikt! Ga naar buiten, geniet van de zon (da's goed tegen je puistjes!) en maak vrienden in de wereld buiten je computer en je kamertje die door moeders wordt opgeruimd! Leer wat het is om een sociaal leven te hebben!
[ Bericht 0% gewijzigd door FooLsKi op 29-07-2006 19:31:51 (Verbeterde leesbaarheid door extra enters :P) ]
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!