Ik denk het niet. Ik kan op de deo-verpakking ook niets vinden over de kankerverwekkendheid van de deo, dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
Is het aids?
Dan moet onze fistafspraak maar vervallen denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef Klonk het volgende:
je armen vallen er voor vanavond 23:00 uur af.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan moet onze fistafspraak maar vervallen denk ik.
Hield je er een aansteker bij.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik had net wat gearbeidt in en om het huis, dus ik denk, ekkes zitten, ekkes wat deo want ik stink en ik ga straks wel douchen dus ik ff wat deo terwijl ik dik aan het zweten ben PSSSSSSSST onder mn oksels, auw auw auww, ik bedoel AUW AAAAAAAUW!
Alsof er een chirurg met een bot mesje een opening in m'n oksel gesneden heeft waarna hij zijn arm tot aan de wortel erin geduwt heeft. Fysiek past dat niet, maar zo voel het wel. AUW!
Ja, ik wist dat dat pijn kon doen, trouwens. Dat ik niet debiel ben. Het doet gewoon pijn.
Ja van kankerverwekkende stoffen krijg je aids.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk het niet. Ik kan op de deo-verpakking ook niets vinden over de kankerverwekkendheid van de deo, dus ik weet het niet..
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Kan iemand de titel even veranderen naar "neem hier afscheid van Veldmuis, de laatste groetjes"
Ik las even dat de chirurg zijn wortel in je arm had geduwd...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik had net wat gearbeidt in en om het huis, dus ik denk, ekkes zitten, ekkes wat deo want ik stink en ik ga straks wel douchen dus ik ff wat deo terwijl ik dik aan het zweten ben PSSSSSSSST onder mn oksels, auw auw auww, ik bedoel AUW AAAAAAAUW!
Alsof er een chirurg met een bot mesje een opening in m'n oksel gesneden heeft waarna hij zijn arm tot aan de wortel erin geduwt heeft. Fysiek past dat niet, maar zo voel het wel. AUW!
Ja, ik wist dat dat pijn kon doen, trouwens. Dat ik niet debiel ben. Het doet gewoon pijn.
Nou hij was er bijna geweest dat vind ik toch best nuttigquote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef weasel85 het volgende:
opent die weer een kuttopic -.-
heb je niets nuttigs te doen?
Wat denk je zelf? Dat is gay!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:33 schreef Maethor_Veleg het volgende:
heb je ze kort daarvoor geëpileerd?
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef weasel85 het volgende:
opent die weer een kuttopic -.-
heb je niets nuttigs te doen?
Je moeder is ook nuttig.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou hij was er bijna geweest dat vind ik toch best nuttig![]()
Nee.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:48 schreef miss_schaapje het volgende:
deo roller gebruiken ??
Dan ben ik onder beide oksels gewond!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:51 schreef IrisVrede het volgende:
hehehe blijkbaar had je er 'n wondje zitten
tip gebruik een deo zonder alcohol die kan altijd
ROFLCOPTER OMFG LOLLERSquote:Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef TC_Artemis het volgende:
hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |