abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40301606
Het is al weer een tijdje vakantietijd maar vandaag ergerde ik er mij op de weg weer bijzonder aan!

Klote caravans!!!!!!

Mensen die met een caravan op vakantie gaan, kunnen net zo goed thuisblijven, prutsers zijn het, met een mud aardappelen in de kofferbak, potten pindakaas in de koelkast en natuurlijk venz hagelslag.

Heb dan in ieder geval het fatsoen netjes rechts te blijven rijden!!!!!
Quinn Dexter
pi_40301643
TS rijd over een paar jaar ook met zijn gezin richting Renesse, met de caravan!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_40301678
Ik snap niet dat mensen gaan camperen. Als je het op vakantie slechter hebt als thuis kun je net zo goed thuisblijven
pi_40301689
Gezin van TS vliegt, zoals het hoort, naar hun vakantiebestemming
Quinn Dexter
pi_40301837
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 18:04:37 #6
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_40302200
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_40306246
Dat mensen gaan kamperen: ok.
Dat met met een caravan gaan kamperen: ok.

Maar dat ze dan op een bergbaantje toch tenminste voor 2 minuten aan de kant gaan staan om het ganse treintje dat achter hen aan kruipt door te laten. F*cking egoïsten.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_40306267
Ik vind het ook vreselijk.. Caravan
  PR/Manusje van alles zaterdag 29 juli 2006 @ 21:35:16 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40307257
Vouwwagens zijn nog erger. Ooh wat erg als je daarmee op vakantie moet
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 30 juli 2006 @ 01:04:32 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40312361
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vouwwagens zijn nog erger. Ooh wat erg als je daarmee op vakantie moet
Vouwwagens of caravans dat maakt echt niets uit in het verkeer hoor
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40313446
Caravan's op zich is niks mis mee, alleen de mensen die er mee gaan rijden zouden op zijn minst toch eerst eens een cursus caravanrijden moeten volgen, want de laatste vrijdagnachten heb ik weer minder fraaie staaltjes van caravanrijden gezien.
  PR/Manusje van alles zondag 30 juli 2006 @ 02:14:58 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40313876
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:04 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Vouwwagens of caravans dat maakt echt niets uit in het verkeer hoor
Klopt. De gedachte dat iemand op vakantie kan gaan met een vouwwagen Wat doe je jezelf aan oooh oooh oooh
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 30 juli 2006 @ 09:38:37 #13
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_40315793
Vorige week zatermorgen nog zo'n vouwwagen met 4 fietsen er plat bovenop ingehaald en ik moest daarvoor toch zeker 130 rijden. Hij wou denk ik proberen om voor donker in zuid-Frankrijk te staan!!
Later nog 2 caravans voorbijgegaan die met 85 per uur een andere caravan hadden ingehaald die 80 reed of zo. Waarschijnlijk (hopelijk) hebben ze daarbij wel de flitser afgedekt die ik plotseling in de berm zag staan, ik reed 120 waar je 100 mag. Als dat zo is, zijn ze teminste even nuttig bezig geweest.
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
  zondag 30 juli 2006 @ 09:51:22 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40315878
Ik krijg al kriebels in mijn bilnaad als ik weer zo'n NL proletomobiel voor mijn grille krijg.

Oei; de weg gaat omhoog, ff maar wat voorzichtiger rijden.
Oei; de weg gaat omlaag, ff maar wat voorzichtiger rijden.
Oei; de weg gaat naar links, ff maar wat voorzichtiger rijden.
Oei; de weg gaat naar rechts, ff maar wat voorzichtiger rijden.
Hé nog een Kadett, ff kijken of het ook een 1.1 injectie is.

Blijf dan lekker thuis op je balkon, stelletje Flachland Alpiner

oja, ik woon in Die Berge
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 30 juli 2006 @ 09:56:12 #15
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_40315902
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef Keios het volgende:

Maar dat ze dan op een bergbaantje toch tenminste voor 2 minuten aan de kant gaan staan om het ganse treintje dat achter hen aan kruipt door te laten. F*cking egoïsten.
Begrijp ik goed dat jij wil dat mensen met een caravan achter de auto bergop aan de kant gaan staan om de rij achter hen door te laten?

En hoe had je gedacht dat gewicht weer op gang te krijgen?

Laat me raden: da's niet jouw probleem...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:04:31 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40315952
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:56 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat jij wil dat mensen met een caravan achter de auto bergop aan de kant gaan staan om de rij achter hen door te laten?

Misschien een otoo nemen die wel een caravan kan trekken?
De situatie die jij beschrijft is erg onveilig. Je kan altijd stil komen te staan op een stijl stuk weg. Wegwerkzaamheden, overstekend wild, bijzondere transporten van de andere kant, ongelukken. En dat zou niet gelden als je een caravan achter een Suzuki Alto hebt hangen?

Vgl. het maar met het feit dat je met windstil weer misschien prima met een roeiboot naar Engeland kan roeien, maar dat het niet erg verstandig is als je in de verte een paar donkere wolken aan ziet komen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 30 juli 2006 @ 11:44:09 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40317495
Ik spotte er laatst eentje met zelfkennis, die had zelf met plakletters 'sleurhut' op z'n caravan gezet .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 30 juli 2006 @ 11:46:12 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40317548
Is er wel eens onderzocht of er een relatie is tussen caravan rijden en een voorkeur voor nordic walken?
Vampire Romance O+
  zondag 30 juli 2006 @ 11:49:53 #19
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_40317668
heb ook een hekel aan caravans, maar dat zal wel komen doordat ik een ander beeld heb van vakantie... voor mij = vakantie uitrusten, relaxen, niks doen, lekker eten & drinken.

dat caravanvolk zal wel zoiets hebben van ' gezellig, knus, eigen troep mee' ofzo...

bovendien snap ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom caravans/campers zo fucking lelijk zijn! lelijk wit plastic, stukje spaanplaat en wat aluminium... vaak met donkergrijze opgeplakte plastic delen... ziet er toch niet uit?!!?
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_40318330
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zondag 30 juli 2006 @ 12:11:58 #21
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_40318414
Nog erger is: vrouwen die met een caravan rijden.
Ik zie ze de hèle week al 70 rijden met paniek in de ogen en twee zweethandjes op het stuur.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_40318944
PIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYS
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_40319217
Vroegah toen ik nog met me paps mams en zussen naar zuid frankrijk ging met de auto waren we altijd al blij dat we geen sleurhut hoefden mee te zeulen. De maximumsnelheid is daar 130, wordt zo goed als nooit gecontroleerd dus 140/150/160 is soms goed te doen. Caravans mogen maar 100 en bij iets een berg zijn ze al niet meer omhoog tebranden.

Ze doen er 2 dagen over om eindelijk aan de zuidkust te komen, ze worden omgeleid op sommige plekken, ze staan te kutten bij de tankstations en tollhokjes omdat ze zoon ding bij zich hebben..

Het lijkt me wel duidelijk
pi_40322943
Wat nog erger is tegenwoordig, al die schotelantennes op de caravans...bang dat ze een aflevering van dancing with stars missen of zo.......en thuis maar zeuren op buurman abdullah als die zijn schotel aan het balkon hangt...stelletje hypo's
Quinn Dexter
pi_40325922
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:56 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Laat me raden: da's niet jouw probleem...
Als andere mensen het met een tientonner kunnen, kunnen jullie het ook wel met een caravan zeker...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')