zoeken naar het volgende site (>10 minuten.,..)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:14 schreef tong_poh het volgende:
Verdomme het is echt schijt om op een redelijke snelheid patches down te loaden voor spellen tegenwoordig. Je hoeft niet perse te registereren. In iedere geval als je dikke stront door een trechter downloadsnelheden niet erg vindt.
Gelukkig doen de meeste spellen updaten tegenwoordig via de game zelf, maar bij sommige spellen is dit nog niet. Het is elke keer weer leuk om de beste site te vinden waarvoor je je niet hoeft te registreren.
Bedankt voor de aandacht ik ga eventjes verder zoeken en dan hopelijk spelen.![]()
dude... verzin gewoon 1 nick voor al die sites met zelfde password..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:18 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb ook een hekel aan dat soort sites... Maar volgens mij verdienen ze geld per registratie ik weet het niet zeker... Maar ik vind het vervelend om dat je die accounts dan moet onthouden kut sites zijn het !
Dat is het probleem het kost je uiteindelijk evenveel tijd. Hoe je het ook doet. In feite wil ik gewoon in het menu van het spel klikken en downloaden. Of zoals steam, dat ie het vanzelf doet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
zoeken naar het volgende site (>10 minuten.,..)
of
- maak een hotmail account (5 minuten)
- ga naar de site, vul zomaar wat gegevens in (2 minuten)
-beginnen met downloaden
- gegevens van je mail even opslaan ;")
Makkelijker gezegd dan gedaan. je kunt de moeilijkste username verzinnen en dan is ie nog bij sommige sites in gebruik. En bij sommige sites hebben ze ook password restricties. Dan moet je perse een bepaalde aantal cijfers en letters gebruiken. In nadere woorden die vleieger gaat dus niet altijd op.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
dude... verzin gewoon 1 nick voor al die sites met zelfde password..
ook zon moeite..
je bedoelt dat _091_wjsj3_230 overal al in gebruik is met het _020_new password?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:22 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. je kunt de moeilijkste username verzinnen en dan is ie nog bij sommige sites in gebruik. En bij sommige sites hebben ze ook password restricties. Dan moet je perse een bepaalde aantal cijfers en letters gebruiken. In nadere woorden die vleieger gaat dus niet altijd op.
Die gebruik jij tochquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bedoelt dat _091_wjsj3_230 overal al in gebruik is met het _020_new password?
-ik kom ergens waar ik gegevens nodig hebquote:
Haha communisme zou best kunnen werken ware het niet voor 1 klein detail, namelijk......................de mensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:53 schreef zarGon het volgende:
net zo handig als communisme, maar het werkt niet![]()
Dan ben je ook gewoon een lul. Bugmenot is een uitstekende service. Ik word al die "register"-crap echt behoorlijk beu. Zo moest ik ook al registreren om de trial van Photoshop te downloadenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |