Dat het iets debiels is. Heb je zelf ook van die stokjes ofzo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef weasel85 het volgende:
wat is je klacht?
Laat de 50+ ers ook eens een debiele hype hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat het iets debiels is. Heb je zelf ook van die stokjes ofzo?.
De wattes?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Eens.
In Finland zie je half de lemonpartiers ermee lopen.
Reuze handig om ermee thuis te komen als je strontlazerus uit de kroeg komt!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ze ook!
En dat durf je zomaar openbaar toe te geven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ze ook!
Ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat durf je zomaar openbaar toe te geven?
Maar waar hou je dan je peuk en de blikjes bier voor onderweg?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Reuze handig om ermee thuis te komen als je strontlazerus uit de kroeg komt!
Soort van zijwieltjes!
Je mag niet rijden als je gedronken hebt! Schavuit!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maar waar hou je dan je peuk en de blikjes bier voor onderweg?
Neem dan een elektrische rolstoel, in plaats van die stokjes!![]()
* Thijz mompelt iets van google, lemonpartyquote:
Persoonlijk zou ik dan toch voor een stel stokken gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef Mendelevium het volgende:
Nordic walking is het meest waardeloze ding ooit, dan kun je net zo goed met een tattoo op je voorhoofd rondlopen waarop staat dat je publiek er voor uitkomt dat je uitgeneukt bent. Gadverdamme....
ik doe t niet en t ziet er niet uit.. maar toch: t.o.v. stevig doorwandelen verbruik je met nordic walking zo'n 35 % meer energie (mits je je armen goed gebruikt),quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:37 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding].
Langlaufen voor verdwaalde blinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |