Volgens mij heeft linux voor de DS nu een browser met afbeeldingen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
Is er al een echte homebrew browser met plaatjes enzo? Dus niet text only?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
eeerm
Je weet dat hello.jpg het beruchte plaatje achter goatse was, toch ?
Koop dan gewoon de GBA classic versie,er mag hier niet over roms geluld worden.quote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb met NesterDS een nes rom gemaakt.
Nu doet ie het wel, alleen het beeld en geluid gaan traag, en de tijd gaat weer heel snel.
Ik heb een M3 DS Simply, kan ik super mario bros 1 nes vloeiend draaien op een manier?
Wel als het een homebrew nes rom is?quote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koop dan gewoon de GBA classic versie,er mag hier niet over roms geluld worden.
als in zelf geprogrammeerd?quote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wel als het een homebrew nes rom is?
Ik had een M3 simply voor 40$ ofzo...quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Cudles het volgende:
met dat Microkaartje, maakt het dan uit of het SDC is of iets anders? en 11 euro is dus een schappelijke prijs? En wat is een normale prijs voor een M3 simply?
Ik heb mijn M3 DS Simply voor 35 euro gekocht, en een 1gb micro sd kaartje voor 13 euro. Dat kaartje maakt niet uit hoe snel of langzaam het is, hij pakt ze allemaal. Momenteel draait er een actie op samenkopen voor de R4 DS.quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Cudles het volgende:
met dat Microkaartje, maakt het dan uit of het SDC is of iets anders? en 11 euro is dus een schappelijke prijs? En wat is een normale prijs voor een M3 simply?
Foei!quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb mijn M3 DS Simply voor 35 euro gekocht, en een 1gb micro sd kaartje voor 13 euro. Dat kaartje maakt niet uit hoe snel of langzaam het is, hij pakt ze allemaal. Momenteel draait er een actie op samenkopen voor de R4 DS.
Die is ook 35 euro dus ik zou dat maar doen. Hier is de samenkopenactie.
Bij www.dealextreme.com heb je al een R4DS voor 23 euro inclusief verzenden.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee wat sdc is.
11 euro is voor 1 gig wel een redelijke prijs ja.
de m3 simply kost als je het hier koopt 50 euro (importshop, komen ook nog verzendkosten bij)
dat kan goedkoper (zo'n 30-35 euro) door te importen (lang leve de zwakke dollar)
wow, nog beter!quote:Op maandag 30 april 2007 19:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bij www.dealextreme.com heb je al een R4DS voor 23 euro inclusief verzenden.
paypal, zo te zienquote:Op maandag 30 april 2007 19:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
acepteerd die DealExtreme ook betalen zonder CC
Ik niet, wel een heleboel kopers met positieve ervaringen op het GoT forum.quote:Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wow, nog beter!
heb je koopervaring met die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |