hehehe oops....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ds.gba is de versie voor Slot 2
* DSOrganize.nds.gba is for GBAMP ownersquote:
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Zoals diegene boven mij al zegt dat is echt een fabeltje.
Tevens tvp. Heb tijdje geleden mn R4DS bij DealExtreme gekocht. Erg tevreden over, wees alleen voorzichtig met de bijgeleverde microSD reader, de mijne was blijkbaar dead on arrival en verneukte mn microSD kaartje. Gelukkig kon ik mn kaartje weer fixen met een gewone cardreader...
Met de R4DS?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef dvdk het volgende:
yip heb het nu aan de praat gekregen. ben benieuwd hoe de web browser gaat werken, kan ik pas over een paar weken uitproberen als'k weer bij m'n vriending ben, heb geen wireless hier
nds.gba bestandje gepached met dldi, en toen werkte het gewoon goed.quote:
Oke en ik heb blijkbaar ook het verkeerde bestand gepakt (zie ik net een paar berichtjes hierboven).quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
[..]
nds.gba bestandje gepached met dldi, en toen werkte het gewoon goed.
had gewoon het verkeerde bestand zitten patchen.
http://giesler.biz/bjoern/en/sw_dsftp.htmlquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat zijn interesante Homebrew Aplicaties en Games
ik heb al (vast gedownload)
Beup
DSorganize
Warcraft Tower Defence
welke zijn nog meer de moeite waard?
De mijne had een groene kleur, maar anyway, heb bij de Mediamarkt toen gewoon een degelijke card reader gehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
Dit is de mijne:
[afbeelding]
ScummVM is een enorme aanrader!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat zijn interesante Homebrew Aplicaties en Games
ik heb al (vast gedownload)
Beup
DSorganize
Warcraft Tower Defence
welke zijn nog meer de moeite waard?
dat was een van de redenen waarom ik een R4DS heb besteldquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ScummVM is een enorme aanrader!
Monkey Island en Day of The Tentacle kun je daarmee spelen![]()
In de winkel kan je het wel kopen, maar ik betwijfel of ze daar uberhaupt al 2gb hebben, en als ze het hebben is het minimaal 2 keer zo duur als op die site.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn R4, maar ik moet nog een Micro SD kaartje kopen. Dit is de goedkoopste die ik op internet kon vinden: http://www.pcplatform.nl/info.php?id=3355&fc=true .
Maar ik vroeg me af of je zulke kaartjes ook in de winkel kan kopen, en hoe duur ze daar zijn?
dat heb ik wel doorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dosbox gaat niet lukken denk ik.
Ik wil dit gewoon even benadrukkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:19 schreef Xalopalyps het volgende:Belangrijk!
In dit homebrewtopic mogen GEEN links/uitleg/verwijzingen etc. staan voor illegale dingen, we spreken hier over flashcarts (dus ook hoe je homebrew op je DS krijgt mag je hier niet bespreken), roms, etc.!
Er mag natuurlijk wel worden besproken hoe je een Wifi Programmatje aan de gang krijgt met je eigen netwerk, zolang het maar niet over illegale dingen gaat is het goed.
Ik hoop dat een mod niet direct het topic sluit als het een keer mis gaat, ik stem er eigenlijk liever voor dat iedereen die hier na een waarschuwing over iets illegaals begint direct een 48-uursban krijgt voor GAM!
Het gaat hier om Homebrew, Flashcards en de werking daarvan ibespreken is per heden(als dat niet al uit mijn eerdere posts naarvoren kwam) off-topic(alhoewel niet illegaal).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe wordt er hier niks verkeerd gedaan. De vergelijking met MP3 spelers die ik eerder al maakte gaat op. Flashcards zijn niet illegaal.
ik zeg nergens dat het illegaal is, het is niet mijn OP, en als je flascard dingen wil bespreken doe het dan maar in DIG ofzo, dit topic zou over uitsluitend homebrew moeten gaan en dus niet over emulators, roms(copyrighted)wat NB zelfs volgens de FAQ niet mag) en over Flashcard(readers).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat hard maken kun je niet. Vind je MP3-spelers bespreken ook illegaal?
Dan zal de V&A policy zodanig aangepast moeten worden, dat er helemaal geen spelcomputers meer aangeboden mogen worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie.
Maar spelcomputers met de mogelijkheid om kopieėn te spelen zijn niet toegestaan op Fok!
Je wil niet weten wat Nintendo zelf allemaal verzint om in de DS te stoppen. Niet alleen games, maar ook MP3 spelers etc.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef FredvZ het volgende:
Je mag je DS hier verkopen, maar dan zonder de leuke speeltjes om dingen met je DS te doen waarvoor hij niet gemaakt is.
Achja jij had het zelf bijvoorbeeld over Scummvm voor de DS, ik kan mij niet herinneren dat er ooit een westwood of sierra adventure homebrew is uitgegeven. het lijkt mij dan (wat de DS versie betrefd) gewoon een emulator. Wat flashcards betrefd, ik blijf het zelf offtopic vinden, al helemaal als er halve paginas aan besteed worden ipv een disuccie over de nieuwst homebrew, maar ok over een paar posts is dit topic dicht, dus kan er altijd nog een beetje aan de OP gesleuteld worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan moet de OP verruimd worden. Op de DS gaat homebrew nou eenmaal onlosmakelijk hand in hand met flashcards, da's de enige manier om het te draaien. Qua roms is begrijpelijk dat het niet mag, maar de tot nu toe gevoerde discussie over flashcards doet toch niks verkeerds.
Abandonware mag ook niet in GAM besproken worden omdat abandonware niet legaal is.(in 9 van de 10 gevallen niet vrijgegeven door de rechthebbende maar alleen die naam dragend omdat het niet meer op commerciele basis te kopen is).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef Niek. het volgende:
Die games zullen denk ik abandonware zijn en mogen dus ook legaal worden verspreid.
Ook voor scummvm zijn er tal van zelfgemaakte games. Ik noemde de bekende games maar als voorbeeld. Ik gaf nergens links of wat dan ook. En ScummVM is geen emulator, het bootst geen systeem na.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Achja jij had het zelf bijvoorbeeld over Scummvm voor de DS, ik kan mij niet herinneren dat er ooit een westwood of sierra adventure homebrew is uitgegeven. het lijkt mij dan (wat de DS versie betrefd) gewoon een emulator. Wat flashcards betrefd, ik blijf het zelf offtopic vinden, al helemaal als er halve paginas aan besteed worden ipv een disuccie over de nieuwst homebrew, maar ok over een paar posts is dit topic dicht, dus kan er altijd nog een beetje aan de OP gesleuteld worden.
Maar. Dus. Mag er in het nieuwe topic wel een verruimde OP met discussie over de verschillende flashcards? Want immers, praten over MP3-spelers is ook toegestaan. Het erom wat je erop zet. Hetzelfde geldt bij flashcard.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef Jump het volgende:
Abandonware is een verzonnen term, er rust nog steeds copyright op die games.
Het moet gewoon in 1 topic blijven vind ik. Niet gescheiden voor homebrew en eentje voor flashcardsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zie jij in MUZ iemand praten over MP3spelers of in FTR iemand over DVD copyers __Savior__ ?
(maw bliijft het gewoon offtopic)
Mij best, ik kijk het dan nog wel ff aan, maar die andere dingen dus absoluut niet meer(en mochten anderen er naar vragen negeren of TR).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het moet gewoon in 1 topic blijven vind ik. Niet gescheiden voor homebrew en eentje voor flashcards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |