Twee tot drie weken levertijd.quote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er ook iets bekend over de levertijd?
en de engelse versie van de R4DS staat er 2 keer,voor een andere prijs
wat is het verschil
heb je een link daarnaar?quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik niet, wel een heleboel kopers met positieve ervaringen op het GoT forum.
dankje en gedaanquote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik voel een ban aankomen.
Ik zal je post maar even editten als ik jou was.
Bedankt!quote:Op maandag 30 april 2007 19:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1197105
Als je het snel wilt hebben, importshop.nl. maar dan betaal je wel 50 euro ervoorquote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
2/3 weken levertijd is best lang........
zijn er geen nedelandse sites die goedkoop een R4DS of M3Simply aanbied?
Ik heb hem ook op die site voor 35 euro gekocht, ik was nummer 6 en bij 30 ging hij bestellen. Desondanks had ik 'm na een week al binnen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een nederlands site gevonden waar je het samen(kan)kopen wat de prijs drukt. 35 euro wordt het dan, is al eerder vermeld. Maar bestellen duurt tot 15 mei, die persoon wil minstens 30 mensen hebben.
op dat punt zijn ze hier nogal Precies Mega streng, het mag gewoon niet.quote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef Cudles het volgende:
zelfs dat niet? zucht haal ik wel weer weg, sorry.
Nee, maar het idee is dus dat er 1 persoon die dingen importeert in grote aantallen, zodat het goedkoop is, en dan verspreid onder de mensen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:47 schreef Cudles het volgende:
Die Actie ziet er goed uit, heb je slechte ervaringen gehad met die site RacerDKB?
Wat een gezeik zegquote:Op maandag 30 april 2007 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
op dat punt zijn ze hier nogal Precies Mega streng, het mag gewoon niet.
k we zijn nu met zijn 18equote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, maar het idee is dus dat er 1 persoon die dingen importeert in grote aantallen, zodat het goedkoop is, en dan verspreid onder de mensen.
Je kan per organisator kijken bij vorige acties wat hun waardering is. De levertijd kan wel een tijdje duren, maar dat ligt er aan wanneer de actie afloopt.
Ik heb al meerdere keren wat besteld bij verschillende organisatoren en heb het altijd ontvangen, maar de ene keer in 1 week en de andere keer in 5 weken, omdat ik toen net bij het begin van de actie besteld had.
1gig is principe genoeg, maar als je het kunt missen: voor 2 gig gaan.quote:Op maandag 30 april 2007 20:09 schreef Cudles het volgende:
we zijn nu met zijn 18e
wil iemand nog ff mijn vraag beantwoorden over die Kingston van 1gig of dat genoeg is![]()
Dit mocht ik niet zeggenquote:Op maandag 30 april 2007 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
1gig is principe genoeg, maar als je het kunt missen: voor 2 gig gaan.
als je eenmaal enthousiast aan de slag gaat: die game wil ik, en die en die! dan slaat het al snel vol.
want als je de volledige lijst ziet, zit daar echt zo enorm veel meer tussen dan je in de winkel ziet liggen
Dacht je dat iemand publiekelijk een rom's website op FOK! neerzet en daarmee gegarandeerd een ban krijgt?quote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Cudles het volgende:
[..]
En waar kan ik deze lijst zien? *hint* *hint*
Van te voren, kan je ook lezen op de samenkopen sitequote:Op maandag 30 april 2007 20:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel neemt bijvoorbeeld een anime aflevering in qua MB
nog even over die samenkopen actie,hoe zit het met betalen enz..
betaal je als je R4DS binnen is,of van tevoren
Je mag het me mailen hequote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dacht je dat iemand publiekelijk een rom's website op FOK! neerzet en daarmee gegarandeerd een ban krijgt?
nog 1 vraagje als ik z'n R4DS bestel krijg je hem dan als de batch afgelopen is of als het geld binnen is bij degene die het organiseerdquote:Op maandag 30 april 2007 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Van te voren, kan je ook lezen op de samenkopen site
JE kan ook bij de actie daar op forum klikken, daar staan veel vragen met antwoorden.
Een dvdrip film, in divx kwaliteit dus 700 mb, van 90 minuten neemt na het omzetten nog maar 130 mb in.
Er moeten er minimaal 30 besteld worden, dan koopt hij ze bij de leverancier.quote:Op maandag 30 april 2007 20:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
nog 1 vraagje als ik z'n R4DS bestel krijg je hem dan als de batch afgelopen is of als het geld binnen is bij degene die het organiseerd
Nee, in dit topic mag je alleen praten over Homebrew, dus on-officiele spellen. ROMs word hier dus niet over gepraatquote:Op maandag 30 april 2007 15:34 schreef Cudles het volgende:
kan ik ook (S)NES spelletjes opspelen dan? of is het aanbod op dit gebied sowieso niet zo groot ( maakt niet uit welk flashcard)
( of mag ik dit niet vragen)
je kunt ook homebrew roms spelen met een snes emuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, in dit topic mag je alleen praten over Homebrew, dus on-officiele spellen. ROMs word hier dus niet over gepraat![]()
Zolang het Homebrew is, mag het. Maar als iemand het heeft over SNES spelletjes, dan weet ik dat tie geen homebrew bedoeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
je kunt ook homebrew roms spelen met een snes emu![]()
en Roms downloaden is niet illegaal zolang je ze na 24 uur van je pc verwijderdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zolang het Homebrew is, mag het. Maar als iemand het heeft over SNES spelletjes, dan weet ik dat tie geen homebrew bedoeld![]()
Het backuppen/kopieren van software is volgens de auteurswet altijd illegaal als je er geen uitdurkkelijke toestemming voor gekregen hebt en die roms komen niet zomaar uit het niets aanwaaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en Roms downloaden is niet illegaal zolang je ze na 24 uur van je pc verwijderd![]()
Zoals diegene boven mij al zegt dat is echt een fabeltje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en Roms downloaden is niet illegaal zolang je ze na 24 uur van je pc verwijderd![]()
Ik kreeg bij mijn M3 Simply een USB TransFlashquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij kan mijn card reader in m'n pc gelukkig micro-sd lezen
heb je hem wel gepatched? met DLDI?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef dvdk het volgende:
kan iemand me tips geven hoe ik DSorganize aan de praat krijg?
ik heb een m3 player (SD) met pascard 2
Gewoon het bestand naar de sd kaart kopieren en dan spelen lukt niet.
yip geprobeert maar lukt nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb je hem wel gepatched? met DLDI?
http://chishm.drunkencoders.com/DLDI/
ds.gba is de versie voor Slot 2quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef dvdk het volgende:
[..]
yip geprobeert maar lukt niet
krijg met het openen van DSOrganize.nds een zwart scherm op m'n ds, loopt gewoon vast
heb de dldi van m3 adapter SD geprobeert en ook de ALT versie te patchen.
vreemde is wel dat als ik ds.gba probeer dat ik dan een koetje krijg te zien.....maar dat er verder niks gebeurd.
moet wel zeggen dat ik de ds.gba bestand niet heb proberen te patchen omdat ik de ds versie wil spelen.
EDIT: ik probeerde trouwens de 2.7 versie van ds organize.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |