zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef Luco het volgende:
Ziet er interessant uit allemaal! Werkt ook op DS Lite neem ik aan?
Ja heb ik ook, gewoon Supercard mini of lite nemen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef Luco het volgende:
Ziet er interessant uit allemaal! Werkt ook op DS Lite neem ik aan?
Daar ben ik ook naar opzoek...overal zijn ze rond de 100 euro..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of een m3 simply
by the way waar kan je die het beste kopen online?
quote:- real time strategic game
- can load custom-made maps very easily
- advanced dynamic pathfinding
- max. 40 towers and their attacks gfx along with 40 monsters on screen
simultaneously
- 10 special powers for towers (slow, poison, critic damage, pierce, fire magic,
water magic, lightning magic, wind magic, splash damage, reveal invisible monsters)
- same for monsters resistance & immunes
- flying & walking monsters types (and ability for towers to attack both or only
one type)
- dynamic sound engine & stereo sound placement (not included for now)
- max 256 differents types of monsters
- max 256 differents types of towers
- max 256 rounds
- max 11 possible upgrades per tower
- max 8 base evolution levels
- max 8 different clans to choose from at the start
- 128 icons gfx for towers, evolutions ...
- 64 towers gfx with 6 color variations for each
- 36 towers gfx with 4 color variations for each (more to come)
- fully customizable engine through map definitions
- advanced graphical map editor
- and more...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef BMH het volgende:
Dit weekend komt de eerste public test versie van Warcraft: Tower Defense.
[afbeelding][afbeelding]
[..]
Als je simpel en gemakkelijk wil zonder poespas, een DS-Xtreme. Gewoon je games erop slepen en spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
wat is nou het goedkoopst?
een ds extreme?
of een passkey?
of?
ik weet nooit wat je nou allemaal nodig heb
heb een normale ds
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkostenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Als je simpel en gemakkelijk wil zonder poespas, een DS-Xtreme. Gewoon je games erop slepen en spelen.![]()
hoeveel moeten die dingen kosten dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef FiXeR999 het volgende:
Woei!Trouwens voor de liefhebers ik heb DS-Xtreme kaartjes!
bij hem 99 maar als je ff op internet zoekt 88 euroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
hoeveel moeten die dingen kosten dan?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
hoeveel moeten die dingen kosten dan?
88+8 = 96 euro kosten en je hebt hem pas half/eind februarie, terwijl je hem hier volgende week hopelijk kan afhalen voor 99 euro.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkosten
is er niet een goedkopere oplossing?
M3 Simply. 50 euro of nog goedkoper bij importeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkosten
is er niet een goedkopere oplossing?
geen problemen met saves die verdwijnen of spellen die niet werken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
M3 Simply. 50 euro of nog goedkoper bij importeren.
En dit topic is enkel en alleen voor HOMEBREW software.. en niet voor discussies over flashkaarten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
got is een stom forum met overijverige mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |