beup, is msn op je ds.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:06 schreef Blinker het volgende:
Sinds kort R4 DS aangeschaft.
Zometeen ook maar eens ScummVM testen
Is er nog een bepaalde must have game qua homebrew?
Is volgens mij, en vele anderen nep.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef dvdk het volgende:
dit ziet er ook wel leuk uit:
http://gnirfleo.blogspot.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat de screenshots erg nietszeggend zijn en hij telkens maar uitsteld met het releasen van zelfs maar een beta, het is gewoon een vag verhaal. Nu is er ineens een bug waardoor je hele memorycard corrupted word, laat me raden dit gaat maanden duren voordat hij iets opschiet....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef dvdk het volgende:
[..]
serieus? waarom wordt dat gedacht en waarom zouden mensen dat doen??
uit de OP:quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Niek. het volgende:
Homebrew mag toch alles van worden besproken? Is juist gratis en dus niets illegaals aan....
Homebrew mag dus wel, maar de manier waarop en hoe je het op je DS krijgt niet, dit ivm mogelijke emulator/rom/flashcard-talk. Ik heb de reacties mbt tot deze dingen verwijderd btw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:19 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding] Nogmaals! [afbeelding]
GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!). Van mij mogen mensen die dit toch doen zelfs per direct zonder waarschuwing een 48-uurs ban krijgen (of verontschuldiging via mail voor een snellere unban). Ik wil alleen maar dat het mogelijk is dat de mensen die er legaal over willen praten er hier over kunnen praten.
Ja precies! Dan zal ook niemand in DIG mogen vragen hoe hij of zij muziek op een bepaalde mp3 speler moet zetten, of over iTunes alternatieven mogen discussieren etc.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
flashcards op zich zijn natuurlijk hartstikke legal. zeggen dat die dingen illegaal zijn is hetzelfde als MP3-spelers illegaal vinden.
Die keiharde sanctie is er inmiddels, wat warez betreft tenminste, en ik ben ook anderhalf jaar MUZ mod geweest en ik ik heb nog nooit een ban request in hoeven dienen daar die direct op warez sloeg aangezien de userbase in dat subfora wel zo volwassen zijn om ff een waarschuwing te plaatsen als er iets tegen de regels gebeurt zonder dat er vrolijk 2 uur over doorgeluld word door een aantal gasten.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik snap het, maar zet er dan een keiharde sanctie op, mocht het over commerciele roms gaan.
Iedereen weet denk ik wel dat het not done is om in MUZ om mp3 downloads te vragen, het in DIG not done is om naar betaalde software te vragen etc.
De markt van flashcards is op dit moment zo enorm verzadigd, dat iemand die met homebrew wilt spelen, geen hulp kan vragen of informatie kan lezen op het FOK forum. Informatie die hard nodig is, anders is de kans op een miskoop erg groot. (als men al weet wat je waar moet bestellen)
Alleen als ie 18+ isquote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef dvdk het volgende:
mag je wel zeggen hoe je een foto of filmpje van je piemol op je DS krijgt?
eeermquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Ctrl+C hallo,jpg
Deze Computer > G:/apps/image/
Ctrl+V hallo.jpg
Krijg ik nu een ban omdat ik uitleg hoe ik iets op mijn flashcard zet?![]()
ik krijg DSOrganize niet draaiend op R4DSquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:04 schreef BMH het volgende:
DSorganize 2.7 krijgt een internet browser
Fantastische applicatie!
Volgens mij heeft linux voor de DS nu een browser met afbeeldingen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
Is er al een echte homebrew browser met plaatjes enzo? Dus niet text only?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
eeerm
Je weet dat hello.jpg het beruchte plaatje achter goatse was, toch ?
Koop dan gewoon de GBA classic versie,er mag hier niet over roms geluld worden.quote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb met NesterDS een nes rom gemaakt.
Nu doet ie het wel, alleen het beeld en geluid gaan traag, en de tijd gaat weer heel snel.
Ik heb een M3 DS Simply, kan ik super mario bros 1 nes vloeiend draaien op een manier?
Wel als het een homebrew nes rom is?quote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koop dan gewoon de GBA classic versie,er mag hier niet over roms geluld worden.
als in zelf geprogrammeerd?quote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wel als het een homebrew nes rom is?
Ik had een M3 simply voor 40$ ofzo...quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Cudles het volgende:
met dat Microkaartje, maakt het dan uit of het SDC is of iets anders? en 11 euro is dus een schappelijke prijs? En wat is een normale prijs voor een M3 simply?
Ik heb mijn M3 DS Simply voor 35 euro gekocht, en een 1gb micro sd kaartje voor 13 euro. Dat kaartje maakt niet uit hoe snel of langzaam het is, hij pakt ze allemaal. Momenteel draait er een actie op samenkopen voor de R4 DS.quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Cudles het volgende:
met dat Microkaartje, maakt het dan uit of het SDC is of iets anders? en 11 euro is dus een schappelijke prijs? En wat is een normale prijs voor een M3 simply?
Foei!quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb mijn M3 DS Simply voor 35 euro gekocht, en een 1gb micro sd kaartje voor 13 euro. Dat kaartje maakt niet uit hoe snel of langzaam het is, hij pakt ze allemaal. Momenteel draait er een actie op samenkopen voor de R4 DS.
Die is ook 35 euro dus ik zou dat maar doen. Hier is de samenkopenactie.
Bij www.dealextreme.com heb je al een R4DS voor 23 euro inclusief verzenden.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee wat sdc is.
11 euro is voor 1 gig wel een redelijke prijs ja.
de m3 simply kost als je het hier koopt 50 euro (importshop, komen ook nog verzendkosten bij)
dat kan goedkoper (zo'n 30-35 euro) door te importen (lang leve de zwakke dollar)
wow, nog beter!quote:Op maandag 30 april 2007 19:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bij www.dealextreme.com heb je al een R4DS voor 23 euro inclusief verzenden.
paypal, zo te zienquote:Op maandag 30 april 2007 19:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
acepteerd die DealExtreme ook betalen zonder CC
Ik niet, wel een heleboel kopers met positieve ervaringen op het GoT forum.quote:Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wow, nog beter!
heb je koopervaring met die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |