Nog niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:09 schreef nlboy het volgende:
Is er trouwens een homebrew browser uit ala die van Opera?Want ik ben niet bereid om 50 euro voor alleen een browser te leggen.
Oke jammer. Hopelijk komt er binnenkort eentje uit zodat ik dan in de bus/trein kan FOKken.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog niet.
Het probleem met een browser is dat de applicatie constant geheugen moet kunnen volschrijven en verwijderen... Zo'n code is nog niet ontwikkeld voor de homebrewscene en dus moeten we even wachten...
In de tussentijd kunnen we alwel genieten van de beginselen van voice chat op de ds
Nope. gewoon via wifi online.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke jammer. Hopelijk komt er binnenkort eentje uit zodat ik dan in de bus/trein kan FOKken.
Voice chat is neem ik aan alleen DS<>DS?
Vet.quote:Op zondag 26 november 2006 10:04 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
It's (almost) working!!
DSlinux + webbrowser.
Link
Hoe heb jij dat beup aan de praat gekregen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:58 schreef Xalopalyps het volgende:
Een paar mooie foto's van homebrew apps/games, ze zijn clickable voor een grotere foto.
etc.etc.etc.
Het is inmiddels al aan de praatquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:15 schreef Hansch het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat beup aan de praat gekregen?
Ik blijf hangen bij doing handshake.
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:26 schreef Blinker het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om homebrew te kunnen spelen.
Als ik alle hardware mag geloven is er weinig prijsverschil..
Dit blijkt dus nog een onder ontwikkeld ding te zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 13:14 schreef Otto215 het volgende:
Er is net een nieuw dingetje uit...
Ninjapass X9TF, die ga ik waarschijnlijk wel bestellen.
Meer geïnteresseerden? (scheelt verzendkosten..).
Dat is wel lekker goedkoop, ik zou toch maar voor safe gaan en kiezen voor Kingston of Sandisk!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:32 schreef onderdekoffer het volgende:
Ik heb een supercard en een superpass bij mijn ds lite gekocht. Welk merk sd micro kaartje kan ik hierbij het beste kopen? Ik heb een Transcend micro sd 1 GB kaartje gezien voor 19,50 of moet ik toch voor een van de bekendere merken gaan zoals Kingston of Sandisk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |