zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef Luco het volgende:
Ziet er interessant uit allemaal! Werkt ook op DS Lite neem ik aan?
Ja heb ik ook, gewoon Supercard mini of lite nemen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef Luco het volgende:
Ziet er interessant uit allemaal! Werkt ook op DS Lite neem ik aan?
Daar ben ik ook naar opzoek...overal zijn ze rond de 100 euro..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of een m3 simply
by the way waar kan je die het beste kopen online?
quote:- real time strategic game
- can load custom-made maps very easily
- advanced dynamic pathfinding
- max. 40 towers and their attacks gfx along with 40 monsters on screen
simultaneously
- 10 special powers for towers (slow, poison, critic damage, pierce, fire magic,
water magic, lightning magic, wind magic, splash damage, reveal invisible monsters)
- same for monsters resistance & immunes
- flying & walking monsters types (and ability for towers to attack both or only
one type)
- dynamic sound engine & stereo sound placement (not included for now)
- max 256 differents types of monsters
- max 256 differents types of towers
- max 256 rounds
- max 11 possible upgrades per tower
- max 8 base evolution levels
- max 8 different clans to choose from at the start
- 128 icons gfx for towers, evolutions ...
- 64 towers gfx with 6 color variations for each
- 36 towers gfx with 4 color variations for each (more to come)
- fully customizable engine through map definitions
- advanced graphical map editor
- and more...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef BMH het volgende:
Dit weekend komt de eerste public test versie van Warcraft: Tower Defense.
[afbeelding][afbeelding]
[..]
Als je simpel en gemakkelijk wil zonder poespas, een DS-Xtreme. Gewoon je games erop slepen en spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
wat is nou het goedkoopst?
een ds extreme?
of een passkey?
of?
ik weet nooit wat je nou allemaal nodig heb
heb een normale ds
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkostenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Als je simpel en gemakkelijk wil zonder poespas, een DS-Xtreme. Gewoon je games erop slepen en spelen.![]()
hoeveel moeten die dingen kosten dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef FiXeR999 het volgende:
Woei!Trouwens voor de liefhebers ik heb DS-Xtreme kaartjes!
bij hem 99 maar als je ff op internet zoekt 88 euroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
hoeveel moeten die dingen kosten dan?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
hoeveel moeten die dingen kosten dan?
88+8 = 96 euro kosten en je hebt hem pas half/eind februarie, terwijl je hem hier volgende week hopelijk kan afhalen voor 99 euro.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkosten
is er niet een goedkopere oplossing?
M3 Simply. 50 euro of nog goedkoper bij importeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja maar de goedkoopste DS-Xtreme die ik kan vinden kost 88 euro en dan nog verzendkosten
is er niet een goedkopere oplossing?
geen problemen met saves die verdwijnen of spellen die niet werken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
M3 Simply. 50 euro of nog goedkoper bij importeren.
En dit topic is enkel en alleen voor HOMEBREW software.. en niet voor discussies over flashkaarten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
got is een stom forum met overijverige mods.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
DIT IS NIET DE BEDOELING VAN DIT TOPIC!
Haal die rotzooi weg en blijf ontopic. HOMEBREW only.
hoi zou je me msichien die lisjt willen sturen naar dvdk [apestaartje] chello.nl ?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
snorry hoor.. Maare, kan iemand misschien de OP wat updaten met de goede links ofzo?
Er zijn "gemodde" versies van.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef dvdk het volgende:
weet iemand nog een goeie homebrew internet browser? want die van opera heeft een memory expansion pack nodig en die heb ik niet.
En Commander Keen! En Duke Nukem 1, 2 en 3D! En C&C: Red Alert! En Leisure Suit Larry en Kings Quest en Hero's Quest en Police Quest en Space Quest en Full Throttle en en en en en en en... Man... Point 'n Click heerscht!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef dvdk het volgende:
ze zouden een port moeten maken van zool
http://en.wikipedia.org/wiki/Zool
[afbeelding]
Beup heeft meer mapjes en bestanden nodig... Gewoon de readme lezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoe werkt dat BeUp eigenlijk?
Kun je de .nds file gewoon met windows verkenner naar je SD card kopieeren?
Heb ik gedaan, en er staat:quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Beup heeft meer mapjes en bestanden nodig... Gewoon de readme lezen.
quote:Beup Live 0.3 Final
By HtheB and kevinc
Thank you for using beup.
Download:
http://www.sivullinen.fi/HtheB
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=MDjMCSEHLxE
Yes I know.. the DS rocks!hehehe
HtheB
Prop alles in die zip/rar gewoon op je sdkaart en probeer het uitquote:
Omzetten MOET altijd. De DS is gewoon niet krachtig genoeg om WMV's of avi's te draaien. Moonshell is iig het beste programma. Om videos om te zetten kun je BatchDPG het beste gebruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef Niek. het volgende:
Wat zijn de ideale programma's om mp3's mee te luisteren en de beste voor het afspelen van video bestanden? Ik gebruik nu moonshell voor mn mp3's en video lukt niet, heb ook geen zin om alles omt e zetten naar dat speciale formaat waar moonshell mee werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |