Nee. Nog niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Als ik mij niet vergis kun je bij de McDonalds gratis met je Nintendo DS via hun wifi connecten, kan homebrew software ook gebruik maken van deze verbinding?
En dan moet je op je DS-Lite stampen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:42 schreef BMH het volgende:
Dance dance revolution lite is uit
je kunt je eigen muziek files importeren naar de game
Van mij hoeft het niet meer.. Pagina's laden gaat veel en veel te traag. Rss feeds, mail, MSN & hopelijk binnenkort skype vind ik genoeg voor me DSquote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef Otto215 het volgende:
opera moet uitkomen...
Scumm is al geport naar de DS.. Dus Indy kun je al spelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:22 schreef dvdk het volgende:
Weet iemand of er ook andere projectjes zijn om oude pc games te porten naast c&c?
http://cncds_project.livejournal.com/
Warcraft of dune zou ook wel leuk zijn.
of mischien adventures zoals indiana jones en star trek judgement rites
50 mb voor 20 min? Welke converter gebruik je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Zo vandaag voor het eerst homebrew op mijn DS gebruiktheb vooral met moonshell gespeeld en ik moet zeggen dat het heel goed werkt. Heb een aflevering van samurai champloo omgezet, 50mb, en gewoon goed beeld en leesbare ondertiteling op normale afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |