hehehe oops....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ds.gba is de versie voor Slot 2
* DSOrganize.nds.gba is for GBAMP ownersquote:
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Zoals diegene boven mij al zegt dat is echt een fabeltje.
Tevens tvp. Heb tijdje geleden mn R4DS bij DealExtreme gekocht. Erg tevreden over, wees alleen voorzichtig met de bijgeleverde microSD reader, de mijne was blijkbaar dead on arrival en verneukte mn microSD kaartje. Gelukkig kon ik mn kaartje weer fixen met een gewone cardreader...
Met de R4DS?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef dvdk het volgende:
yip heb het nu aan de praat gekregen. ben benieuwd hoe de web browser gaat werken, kan ik pas over een paar weken uitproberen als'k weer bij m'n vriending ben, heb geen wireless hier
nds.gba bestandje gepached met dldi, en toen werkte het gewoon goed.quote:
Oke en ik heb blijkbaar ook het verkeerde bestand gepakt (zie ik net een paar berichtjes hierboven).quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
[..]
nds.gba bestandje gepached met dldi, en toen werkte het gewoon goed.
had gewoon het verkeerde bestand zitten patchen.
http://giesler.biz/bjoern/en/sw_dsftp.htmlquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat zijn interesante Homebrew Aplicaties en Games
ik heb al (vast gedownload)
Beup
DSorganize
Warcraft Tower Defence
welke zijn nog meer de moeite waard?
De mijne had een groene kleur, maar anyway, heb bij de Mediamarkt toen gewoon een degelijke card reader gehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
Dit is de mijne:
[afbeelding]
ScummVM is een enorme aanrader!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat zijn interesante Homebrew Aplicaties en Games
ik heb al (vast gedownload)
Beup
DSorganize
Warcraft Tower Defence
welke zijn nog meer de moeite waard?
dat was een van de redenen waarom ik een R4DS heb besteldquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ScummVM is een enorme aanrader!
Monkey Island en Day of The Tentacle kun je daarmee spelen![]()
In de winkel kan je het wel kopen, maar ik betwijfel of ze daar uberhaupt al 2gb hebben, en als ze het hebben is het minimaal 2 keer zo duur als op die site.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn R4, maar ik moet nog een Micro SD kaartje kopen. Dit is de goedkoopste die ik op internet kon vinden: http://www.pcplatform.nl/info.php?id=3355&fc=true .
Maar ik vroeg me af of je zulke kaartjes ook in de winkel kan kopen, en hoe duur ze daar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |