4.5 cm verschil is toch wat anders dan 20 cm folie over, wat snap ik niet? ligt de folie wel "in het midden" van het badje of is dit 1 geheel?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:41 schreef Dopey1976 het volgende:
4,5 cm verschil in diepte
aan 1 kant 20 cm folie over terwijl aan de andere kant het water tot aan de opblaasrand staat.
Als het badje weg is laat je het onder de bestrating is die meteen goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:48 schreef Dopey1976 het volgende:
heb ik ook al aan gedacht, wordt alleen zo een rotzooi.
Denk dat ik dan best veel zand nodig ga hebben en waar ga ik dat laten als het badje weer weg is. Zo groot is mijn tuin nou ook weer niet.
wuahahaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
aan de kant waar het minste water is gewoon bijvullen???
lol
ok, kan me iets bij voorstellen. Terras iets schuin is wel handig, blijft er in elk geval geen water op staan na een stevige bui. Matjes klinkt dan niet zo slecht, zand zou ik niet doen (werd hierboven ook al gezegd).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef Dopey1976 het volgende:
Het badje is een soort 'zak' van folie met een grondzeil en opblaasrand aan de bovenkant. Alleen doordat het neit waterpas is komt de zijkant ook deels op de grond te liggen aan een kant met als gevolg dat je aan de andere kant een deel overhoud.
Bij mijn zwembad zit er een ventiel aan, kan ik de tuinslang op aansluiten --> slang in de sloot leggen, nergens last vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
datzelfde probleem hadden wij ook (tot dit voorjaar dan)
als mijn zoontje in zijn zwembad zat, stond aan de ene kant het water veel hoger dan aan de anderen kant.
vorig jaar hebben we dat opgelost met een grote plaat multiplex en daaronder uitgevuld met houten latten en balken.
dit jaar moest de tuin toch op de schop en hebben we hem maar meteen waterpas gelegd en een afvoer erin gelegd, zodat bij het laten leeglopen van het zwembad niet meteen de schuur blank komt te staan.
Ja maar echt niet 4,5 cm over een lengte van 2,3 meter.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:23 schreef LowJoe het volgende:
Terras moet toch altijd aflopend gelegd worden!Dus dat is helemaal niet gek.....Anders zou er regenwater op blijven staan,maarja voor een zwembad is het wat anders....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |