Ik heb alleen je NZ adresquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post vandaag.
QTPI moet ik je nog mailen of heb je mijn adres nog?
Die zou ik niet eens geregistreerd hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
You have sent 69 postcards, received 69 and have 6 travelling (sent).
De leukste om te ontvangen tot dusverre vond ik toch wel Bangladesh en Iran![]()
De minst leuke was eentje uit Portugal vlak na het W.K., iemand die het nodig vond om op de kaart te schrijven dat Nederlanders een stelletje losers zijn![]()
Dat kwam eigenlijk niet eens in me op, om hem niet te registeren.. Maar als ik eraan gedacht had had ik het zeker niet gedaan, dat was echt geen leuke kaartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens geregistreerd hebben
Ik krijg ook alleen nog maar kaarten uit Finland... zelfs de trades komen allemaal uit Finlandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:10 schreef Vava het volgende:
Ik had een postcrossingkaart vandaag, weer uit Finland! Het is de laatste tijd wel heel ergafgelopen week heb ik alleen maar kaarten uit Finland gekregen
Fannetje, ik heb net je reisverslag gelezen, erg leuk! Maar jeetje, wat een schrik met die klapband![]()
En waarom heb jij nou wel meer received dan sent en ik nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:06 schreef Fannetje het volgende:
You have sent 47 postcards, received 49 and have 5 travelling (sent).
Mijn kaart naar Hongarije is al 38 dagen onderweg en diegene is 4 dagen geleden nog online geweest. Maar even een PM gestuurd...
Maar vandaag is er toch verandering in gekomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik krijg ook alleen nog maar kaarten uit Finland... zelfs de trades komen allemaal uit Finland
En leuk dat je m'n reisverslag hebt gelezen. De klapband was inderdaad schrikken, maar verder was het echt een geweldige vakantie!
Gefeliciteerd..nou hoor je echt bij de Postcrossingclub.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef .Muis het volgende:
Jeuj! Vandaag mijn eerste postcrossingkaartje mogen ontvangen.![]()
Uit Finland![]()
Volgens mij was ik al verslaafd toen ik er zelf nog geen eentje ontvangen had, maar er wel al 7 verstuurd hadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..nou hoor je echt bij de Postcrossingclub.![]()
Heb je je al aangemeld voor de A.P. ? ( het afkickprogramma voor Anonieme Postcrossers)
Voor je het weet ben ook jij verslaafd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |