abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40595250
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
Ik heb me ook aangemeld! wat een leuk idee zeg! Lijkt me wel grappig, om al die kaartjes te krijgen. Maar ik begrijp dus dat mensen je ook kleinigheidjes kunnen sturen?

Mijn 1e kaart gaat in ieder geval naar.....Finland!

Maar binnen hoelang moet je een kaart sturen?
Hey!

Op het forum kun je taggen, er zijn tags voor gewone kaarten en tags voor "other items"

En de kaarten gewoon zo snel mogelijk sturen, ze blijven bij mij wel eens een paar dagen liggen maar zijn meestal wel binnen een dag of vier weg
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40595427
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:00 schreef Vava het volgende:

[..]

Hey!

Op het forum kun je taggen, er zijn tags voor gewone kaarten en tags voor "other items"

En de kaarten gewoon zo snel mogelijk sturen, ze blijven bij mij wel eens een paar dagen liggen maar zijn meestal wel binnen een dag of vier weg
Aha oké... Ik heb er nog 2 bijgedaan, nog 1 uit Finland en 1 uit Engeland.
Back in business.
pi_40595526
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:

[..]

Aha oké... Ik heb er nog 2 bijgedaan, nog 1 uit Finland en 1 uit Engeland.
Reken maar op veel Finland maar dat had je al door denk ik

Ik was de eerste keer gelijk te nieuwsgierig gelijk 5 adressen aangevraagd en nu zijn er meestal ook wel 5 onderweg
Let's plant a tree
pi_40595541
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:11 schreef Vava het volgende:

[..]

Reken maar op veel Finland maar dat had je al door denk ik

Ik was de eerste keer gelijk te nieuwsgierig gelijk 5 adressen aangevraagd en nu zijn er meestal ook wel 5 onderweg
Ja, ik wil er nog 2 bij eigenlijk, hoop op een verre, maar ben bang dat ik teveel Finland krijg, dus hou het even hierbij.
Back in business.
pi_40595622
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja, ik wil er nog 2 bij eigenlijk, hoop op een verre, maar ben bang dat ik teveel Finland krijg, dus hou het even hierbij.
Die verre komen vanzelf veel Finland en USA en zo af en toe een exotische

Ik hoorde pas van iemand dat ze een kaart naar Eritrea mocht sturen, dat is dan wel weer heel erg leuk

En Finland heeft zo zijn voordelen, kaarten komen snel aan, ze hebben veel verschillende postzegels en ik vind hun berichtjes ook vaak erg leuk
Let's plant a tree
pi_40595668
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:15 schreef Vava het volgende:

[..]

Die verre komen vanzelf veel Finland en USA en zo af en toe een exotische

Ik hoorde pas van iemand dat ze een kaart naar Eritrea mocht sturen, dat is dan wel weer heel erg leuk

En Finland heeft zo zijn voordelen, kaarten komen snel aan, ze hebben veel verschillende postzegels en ik vind hun berichtjes ook vaak erg leuk
Ik ben benieuwd in ieder geval!
Back in business.
pi_40595795
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:18 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd in ieder geval!
Ja! Het kan verslavend zijn hoor
Let's plant a tree
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:26:06 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40595818
Ik vond dit precies vier weken énig en verslavend, en daarna vond ik het vooral onzinnig om wildvreemden een chit chat story te sturen over mijn leven in The Netherlands . En eerlijk gezegd intereseerden me de vier zinnen levensverhaal van de afzenders ook geen bal

'I love my four dogs they are my only passion!!!!!! and I also have a wife'
uit Finland, vond ik dan nog wel grappig. Alle 'I love postcrossing and knitting and animals' vond ik bijzonder slaapverwekkend

Vooralsnog eerst maar eens die stapel Europa-postzegels opmaken, waarvan ik dacht dat ik ze zeker wel nodig zou hebben. Want postcrossing, dat leek me een maand lang toch echt my only passion!!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40595868
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond dit precies vier weken énig en verslavend, en daarna vond ik het vooral onzinnig om wildvreemden een chit chat story te sturen over mijn leven in The Netherlands . En eerlijk gezegd intereseerden me de vier zinnen levensverhaal van de afzenders ook geen bal

uit Finland, vond ik dan nog wel grappig. Alle 'I love postcrossing and knitting and animals' vond ik bijzonder slaapverwekkend

Vooralsnog eerst maar eens die stapel Europa-postzegels opmaken, waarvan ik dacht dat ik ze zeker wel nodig zou hebben. Want postcrossing, dat leek me een maand lang toch echt my only passion!!!!!
!

Ik heb het idee dat ik er ook snel op uitgekeken raak. Maar gewoon even voor de fun kijken wat ik binnenkrijg, en hoelang ik er plezier in heb.
Back in business.
pi_40596032
quote:

Hahaha, ja die "I love knitting and animals" zijn wel suf Maar met taggen heb je net wat meer invloed op het soort kaart wat je krijgt en dan zitten er wel vaak leuke dingen bij
Let's plant a tree
pi_40599442
Ik vind het nog steeds leuk Zowel officiële kaarten als taggen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:50:55 #162
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40601902
Hoi Shirley
Ik vind het ook nog steeds leuk hoor Heb hier weer een hele stapel liggen om op de post te doen
pi_40603447
quote:

Hier precies hetzelfde. Al komt dat ook wel een beetje door de velen "zoekgeraakte" kaartjes.

Mijn officiele stats zijn nu al weken: sent 40 postcards, received 34 and have 0 travelling (sent).
Van de tagkaartjes heb ik er minstens vijf niet ontvangen. Pretty annoying.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:43:24 #164
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_40603511
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:41 schreef QTPi het volgende:
Ik zit trouwens vanaf 20 augustus op Mallorca. Wie er vanaf deze zonnige bestemming een kaartje wil ontvangen moet me even emailen op mn hotmail.
u heeft mail
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:49:35 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_40603718
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:41 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Al komt dat ook wel een beetje door de velen "zoekgeraakte" kaartjes.

Mijn officiele stats zijn nu al weken: sent 40 postcards, received 34 and have 0 travelling (sent).
Van de tagkaartjes heb ik er minstens vijf niet ontvangen. Pretty annoying.
Volgens mij zijn er ook mensen die taggen puur om het ontvangen.

Ik heb ooit een "leg je username uit-tag begonnen". Aangegeven dat ik degene die mij zou taggen van mij een kaartje zou krijgen over mijn username. Gigantisch leuk kaartje gemaakt, dat opgestuurd, maar nooit een kaartje gehad van die ander
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:05:26 #166
112545 Muck
pi_40604199
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er ook mensen die taggen puur om het ontvangen.

Ik heb ooit een "leg je username uit-tag begonnen". Aangegeven dat ik degene die mij zou taggen van mij een kaartje zou krijgen over mijn username. Gigantisch leuk kaartje gemaakt, dat opgestuurd, maar nooit een kaartje gehad van die ander
daar heb ik ook een kaartje uit gehad
een hele leuke zelfs

Oh ja, jag, ik ga vandaag naar Arnhem om te kijken of je kaartje er is
pi_40612086
Kaartje naar Frankrijk aangekomen, nieuwe mag naar NZ!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:37:09 #168
112545 Muck
pi_40614742
jeeeej
een kaartje van jag
Dank je wel
pi_40615540
Jeej lekker op tijd!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:11:08 #170
112545 Muck
pi_40615822
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef Jaguarized het volgende:
Jeej lekker op tijd!
ach, dat maakt niet uit
dat hield het spannend
wel mooie postzegels
pi_40621491
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Muck het volgende:

[..]

u heeft mail
Hotmail zegt van niet Ook niet in de ongewenste mailmap
pi_40622949
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:59 schreef QTPi het volgende:

[..]

Hotmail zegt van niet Ook niet in de ongewenste mailmap
Van mij heb je als het goed is ook mail Naar welke plaats ga je precies op Mallorca?
Let's plant a tree
pi_40624376
Ik ga naar het plaatsje Alcudia in het noorden van Mallorca. Samen met mn 6 jarige dochter. Lekker 10 dagen HP in het Seaclub Resort

Het gatver Vava, jouw mail is ook niet aangekomen
Daar word ik dus niet goed van als die hotmail niet werkt.
Willen jullie het alsjeblieft proberen via misscin aapje gmail puntje com?

Morgen mijn laatste werkdag voorlopig, dan ben ik tot 4 september vrij
pi_40624655
Jouw dochter lijkt ook op je. Vet hotel btw.
pi_40624830
Ah, naar de rustige kant van het eiland ik ben lang geleden in Cala d'Or geweest.

Gek dat de mail niet aankomt maar ik zal je even mailen op het andere adres
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')