Ik vind Moomins eigenlijk leukerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zullen wel de nieuwe Moomins zijn.![]()
Geen ervaring mee.quote:
Wauw echt hartstikke leuk zeg!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb toch een leuke dingen gekregen in een present round robin. Echt zooo leuk!
Stickertjes uit Finland:
[afbeelding]
Een leuke envelopje met knuffelbeestje eraan met daarin leuke kaartjes, stickertjes en een notitie boekje uit de USA:
[afbeelding]
En een koelkast magneetje en Koala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit Australië:
[afbeelding]
Hey wat grappig! Ik kreeg vandaag een kaart uit Finland met een postzegel van deze figurenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:
[afbeelding]
Bij mij stond alleen Wagner het varkentje erop![]()
Hee! Die ken ik, daar heb ik ook een kaart van gehad (ooit, vroeger, in de begindagen van Postcrossingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:
[afbeelding]
Bij mij stond alleen Wagner het varkentje erop![]()
Fannetje!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb inmiddels 3 kaartjes meer ontvangen dan verstuurd... da's ook voor het eerst. De laatste drie kaartjes waren wel allemaal uit Finland en de laatste 2 zelfs van mensen van wie ik het eerste kaartje kreegDa's dan wel weer leuk.
Maar ik wil ook wel een keer iets "exotisch"... Ik heb kaartjes mogen sturen naar Israel, India en Ghana, maar nog nooit iets echt unieks ontvangen...
Das ook mazzel hebben!quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:26 schreef QTPi het volgende:
Mijn probleemgevalkaartje is EINDELIJK gearriveerd (2e poging) en dus geregistreerd na 59 dagen. Pfew.
Nieuw kaartje richting Finland
Onderweg nu:
NL-15888 jeanne3k United States of America 15 Jul, 2006 23 Travelling
NL-16960 Bayern Germany 26 Jul, 2006 12 Travelling
NL-17477 ManDog United States of America 31 Jul, 2006 7 Travelling
NL-17575 Kirva Finland 1 Aug, 2006 6 Travelling
NL-18136 pain219 Finland 7 Aug, 2006 0 Travelling
Welkom.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:06 schreef .Muis het volgende:
Mijn eerste vijf kaartjes zijn verstuurd!
2 naar Finland
2 naar Nieuw Zeeland
1 naar de USA
Ik ben benieuwd!![]()
Die ene van Nieuw Zeeland is wel een Fin woonachtig in Nieuw Zeeland.. hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welkom.Wat een mazzel dat je er meteen 2 naar NZ mag sturen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |