Ik had er ook eentje naar Iran, hij was zo vriendelijk om er eentje terug te sturen ookquote:Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh wat vet!Dat hoor je helemaal nooit.
En er zijn maar 13 users.
De envelop was helemaal gescheurd aan de onderkant...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
Welkom terug.Magneet eruit gevallen door de sorteermachine?
Oh dat verbaast me niks. Maandag is qua post altijd de meest kansloze dag. Dat beetje kan ook wel mee op dinsdag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef Vava het volgende:
Hmm.... binnenkort misschien geen post meer op maandagGeen post meer op maandag
Is ook zo, voor dat beetje post op maandag moeten wel veel postbodes aan het werk. Wat dat betreft logisch. Maar ik vraag me wel af hoe het dan met rouwkaarten gaat, als iemand op vrijdagmiddag/avond overlijdt komen de kaarten pas op dinsdag en dat kan te laat zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niks. Maandag is qua post altijd de meest kansloze dag. Dat beetje kan ook wel mee op dinsdag.
Naja als iemand vrijdagavond overlijdt dan komen ze dinsdag pas aan maar zou een begrafenis dan op dinsdag zijn? Ik denk eerder op woensdag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Is ook zo, voor dat beetje post op maandag moeten wel veel postbodes aan het werk. Wat dat betreft logisch. Maar ik vraag me wel af hoe het dan met rouwkaarten gaat, als iemand op vrijdagmiddag/avond overlijdt komen de kaarten pas op dinsdag en dat kan te laat zijn![]()
Als je op dinsdagavond thuis komt en dan pas ziet dat er woensdag een begrafenis of crematie is waar je heen moet kan het lastig zijn om nog wat te regelen met werk enz..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja als iemand vrijdagavond overlijdt dan komen ze dinsdag pas aan maar zou een begrafenis dan op dinsdag zijn? Ik denk eerder op woensdag.
True. Dat wordt dus mensen bellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je op dinsdagavond thuis komt en dan pas ziet dat er woensdag een begrafenis of crematie is waar je heen moet kan het lastig zijn om nog wat te regelen met werk enz..
Ja, en daar zit men in zo'n situatie niet op te wachten...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
True. Dat wordt dus mensen bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |