Kerstzegels zijn gewoon te gebruiken, mits je bijfrankeert tot het geldende tariefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef JacMar het volgende:
Geen post voor mij![]()
Weet iemand trouwens of je kerstzegels nog mag gebruiken? Ik moet vandaag iets op de post doen (binnen NL) en heb geen gewone postzegels meer...![]()
Ja, ik heb er ooit ook zoeen gehad... uit Kansas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:43 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart uit New York met enkel greetings erop en een code
Jammer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nope, ook in de verloren post heb ik niks kunnen terugvinden
wel een verzekeringspolismaar goed, die heb jij waarschijnlijk niet verstuurd
Ojaquote:
Daar mag ik er eentje naartoe sturen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
[..]
Jij komt nog eens ergens!![]()
Ik had vandaag een officiële uit Christchurch NZ![]()
Kan ik er dan ook gewoon 2 opplakken? Dan zit ik toch ruim aan ¤ 0,39?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
Die kun je idd gewoon blijven gebruiken zolang je maar bijfrankeert, die prioritystickers zijn wel idioot groot trouwens
Ja kan ook wel alleen betaal je dan wel heel veel, is ook weer zonde.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Kan ik er dan ook gewoon 2 opplakken? Dan zit ik toch ruim aan ¤ 0,39?
Ja dat mag, moet je wel ff zo'n losse prioritysticker erbij plakken. Anders duurt het dus langggggggggggquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Kan ik er dan ook gewoon 2 opplakken? Dan zit ik toch ruim aan ¤ 0,39?
Geeft niks..Het moet echt op de postquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja kan ook wel alleen betaal je dan wel heel veel, is ook weer zonde.
Nee het gaat om een envelop die naar een plaats hier in Nederland moetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja dat mag, moet je wel ff zo'n losse prioritysticker erbij plakken. Anders duurt het dus langgggggggggg
En dat is nou precies waarom Postcrossing zo leuk is!quote:Persbericht: 11 augustus 2006
TPG Post onderzocht wat Nederlanders via e-mail of brievenbus willen ontvangen
Bus of box, dat was de vraag. TPG Post onderzocht de afgelopen maanden onder 3.063 consumenten welk kanaal de voorkeur heeft: post in de brievenbus of post in de e-mailbox? Een van de opvallende conclusies is dat ruim 80% van de Nederlanders blij is als er post in de bus valt, zelfs wanneer ze veel gebruik maken van internet.
Uit het onderzoek blijkt dat de aard van de boodschap de voorkeur voor brievenbus of e-mailbox bepaalt. Persoonlijke post, polisbladen en catalogi ontvangt ruim 70% van de ondervraagden het liefst in de brievenbus. Bijna 60% heeft reclame liever in de brievenbus dan in de e-mailbox. Nieuwsbrieven ontvangt 68% juist liever digitaal.
Deze resultaten worden grotendeels verklaard door de positieve beleving van de dagelijkse post. Als de postbode is geweest, haalt 82% van de consumenten tevreden en nieuwsgierig de stapel post van de deurmat. Catalogi en reclame worden op de bank doorgebladerd, polisbladen op de niet-vergeten-stapel gelegd en het verjaardagskaartje wordt aan huisgenoten getoond.
Ik heb ooit een velletje priority logo's (de officiële van de TPG site) geprint op ± helft van het formaat, zeg maar het formaat dat op de buitenlandpostzegels zit, en die uitgeknipt en er bij geplaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
Die kun je idd gewoon blijven gebruiken zolang je maar bijfrankeert, die prioritystickers zijn wel idioot groot trouwens
Naar het buitenland danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja dat mag, moet je wel ff zo'n losse prioritysticker erbij plakken. Anders duurt het dus langgggggggggg
Grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef Allan24 het volgende:
Van de site van TPG Post:
[..]
En dat is nou precies waarom Postcrossing zo leuk is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |