Dat ook, maar bovendien hebben we gewoon gewonnen. De twee helft kan je toch niet als een deel van de oefencampagne meetellen?quote:
Klopt, tot ze gingen wisselen stond het 0-1.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
En dan speel je ook nog eens met een van je beste opstellingen..
Ik hoop op Van der Meyde en Sivok.
Weet je in welke minuten er werd gewisseld? En wie?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, tot ze gingen wisselen stond het 0-1.
Sivok is voor de bank, van der Meyde denk ik te duur.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
Jemig zeg. 2-1 verliezen van een club die de laatste jaren ongelooflijk ver is weggezakt. En dan speel je ook nog eens met een van je beste opstellingen..
Ik hoop op Van der Meyde en Sivok.
Roger is nog gebleseerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Speelden Gabri en Roger?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen - Grygera
Gabri - Sneijder - Roger
Van der Meyde - Huntelaar - Perez.
Ogararu, Emanuelson, Babel, Rosenberg, Vertonghen en Lindenbergh waren de wissels in de 2e helft, vast niet tegelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet je in welke minuten er werd gewisseld? En wie?
Je vergeet iets: Ten Cate gaat met de punt naar achteren spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen - Grygera
Gabri - Sneijder - Roger
Van der Meyde - Huntelaar - Perez.
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabriquote:
Wat zei ie dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
En dat vind ik jammer, maar we zullen zien komend seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je vergeet iets: Ten Cate gaat met de punt naar achteren spelen.
De Spaanse Theo Lucius, miskoop etc. Roger noemde hij iemand die uitstekend speelt zonder tegenstander en zonder balquote:
Dat zei Steef? Dan komt het allemaal goed jongens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Spaanse Theo Lucius, miskoop etc. Roger noemde hij iemand die uitstekend speelt zonder tegenstander en zonder bal.
Hij speelde, zoals gewoonlijk, heel goed lees ik daar in dat bericht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef PLAE@ het volgende:
Huh. Was Pienaar ziekNormaal is ie toch geblesseerd?
![]()
Steef is objectief hoor, die noemde Huntelaar "uitstekend gescout voor het 4-3-3 systeem" en vond Stam, mits fits, een absolute versterking, alleen niet tegen de prijs die Ajax er voor heeft betaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zei Steef? Dan komt het allemaal goed jongens.
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Leuke club hoor, BVB.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Haruhi het volgende:
Steef weet niks. En mm word fan van BVB
gaan we weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij speelde, zoals gewoonlijk, heel goed lees ik daar in dat bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |