Dat duurt nog wel effe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
doe mij maar goudreinetten, daar zit pas smaak aan
bij de food factory uit braziliequote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef highway101 het volgende:
AH heeft Fuji appels. Zowel gelegd (los dus) alswel per 4 verpakt.
Fuji appels komen uit Zuid Tirol (Italië)
Omdat het seizoen is afgelopen. Er zit een gat tussen het Nederlandse en Franse seizoen. In Augustus moeten de Franse weer komen.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:17 schreef the_disheaver het volgende:
indirecte zelfde vraag: waarom heeft de AH geen elstars meer?
Maar bij jumbo, of gewoon lekker op de markt kan ik wel elstar krijgen. Verschil in inkoopbeleid?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:15 schreef highway101 het volgende:
[..]
Omdat het seizoen is afgelopen. Er zit een gat tussen het Nederlandse en Franse seizoen. In Augustus moeten de Franse weer komen.
Moeilijk te zeggen. De Hollandse zijn op en de buitenlandse zijn er nog niet. Dus of nog een restje oude Hollandse of al kraakverse Spaanse. Kijk ff op het kistkaartje dan kun je 't zo zien.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar bij jumbo, of gewoon lekker op de markt kan ik wel elstar krijgen. Verschil in inkoopbeleid?
sorry, ik heb maar een kilo gekocht, een kistje vond ik net wat overdrevenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Divel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. De Hollandse zijn op en de buitenlandse zijn er nog niet. Dus of nog een restje oude Hollandse of al kraakverse Spaanse. Kijk ff op het kistkaartje dan kun je 't zo zien.![]()
Zit aan de buitenkant van elke omverpakking. Bevat de volgende wettelijke gegevens: soort, klasse, land van herkomst en inhoudelijk gewicht van de omverpakking.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |