Het zijn voor mij de lekkerste appelsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:02 schreef iamredleader het volgende:
Waar heb je ze voor nodig?
Was dat voor het geval iemand niet weet wat een appel is?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef Lucille het volgende:
http://www.degezondeapotheker.nl/vensterpags/vefuji.html
Het water loopt me in de mondquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef Lucille het volgende:
http://www.degezondeapotheker.nl/vensterpags/vefuji.html
Het is een Fuli appel en daar kan je ze ook kopen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:09 schreef menininha het volgende:
[..]
Was dat voor het geval iemand niet weet wat een appel is?
Zijn jaarrond verkrijgbaar. Zie Google.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:57 schreef Oceanonix het volgende:
Fuji appels zijn maar heel kort verkrijgbaar. Ik heb ze de laatste keer niet meer gezien bij mijn groentebor. Dnek dat de tijd al over is.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:57 schreef Oceanonix het volgende:
Fuji appels zijn maar heel kort verkrijgbaar. Ik heb ze de laatste keer niet meer gezien bij mijn groentebor. Dnek dat de tijd al over is.
Idd, ik koop ze het hele jaar door bij AH, voorverpakt per 6 stuks voor 2.89 (op dit moment) en als ook zijn ze er wel los te krijgen maar die vind ik niet zo goed.. iedereen zit in die dingen te knijpen.. bahquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef Divel het volgende:
[..]
Zijn jaarrond verkrijgbaar. Zie Google.![]()
Toch zou ik altijd voor losse gaan. Die verpakte zitten vaak te lang onder het plastic (etyleengas vorming-versneld rijpen) en als ze vallen, gaan ze alle 4/6 tegelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Idd, ik koop ze het hele jaar door bij AH, voorverpakt per 6 stuks voor 2.89 (op dit moment) en als ook zijn ze er wel los te krijgen maar die vind ik niet zo goed.. iedereen zit in die dingen te knijpen.. bah
Moet je gewoon 's morgens om 8 uur er zijn... dan pakken ze die dingen net uit en los zijn ze van dagen eerder die er nog lagenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:36 schreef Divel het volgende:
[..]
Toch zou ik altijd voor losse gaan. Die verpakte zitten vaak te lang onder het plastic (etyleengas vorming-versneld rijpen) en als ze vallen, gaan ze alle 4/6 tegelijk.![]()
Tenzij ze de spullen pas om 09.30 aangeleverd krijgen, zoals ondergetekende.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Moet je gewoon 's morgens om 8 uur er zijn... dan pakken ze die dingen net uit en los zijn ze van dagen eerder die er nog lagen
Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt in de 4 jaar dat ik in die winkel komquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:06 schreef Divel het volgende:
[..]
Tenzij ze de spullen pas om 09.30 aangeleverd krijgen, zoals ondergetekende.![]()
Dat duurt nog wel effe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
doe mij maar goudreinetten, daar zit pas smaak aan
bij de food factory uit braziliequote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef highway101 het volgende:
AH heeft Fuji appels. Zowel gelegd (los dus) alswel per 4 verpakt.
Fuji appels komen uit Zuid Tirol (Italië)
Omdat het seizoen is afgelopen. Er zit een gat tussen het Nederlandse en Franse seizoen. In Augustus moeten de Franse weer komen.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:17 schreef the_disheaver het volgende:
indirecte zelfde vraag: waarom heeft de AH geen elstars meer?
Maar bij jumbo, of gewoon lekker op de markt kan ik wel elstar krijgen. Verschil in inkoopbeleid?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:15 schreef highway101 het volgende:
[..]
Omdat het seizoen is afgelopen. Er zit een gat tussen het Nederlandse en Franse seizoen. In Augustus moeten de Franse weer komen.
Moeilijk te zeggen. De Hollandse zijn op en de buitenlandse zijn er nog niet. Dus of nog een restje oude Hollandse of al kraakverse Spaanse. Kijk ff op het kistkaartje dan kun je 't zo zien.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar bij jumbo, of gewoon lekker op de markt kan ik wel elstar krijgen. Verschil in inkoopbeleid?
sorry, ik heb maar een kilo gekocht, een kistje vond ik net wat overdrevenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Divel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. De Hollandse zijn op en de buitenlandse zijn er nog niet. Dus of nog een restje oude Hollandse of al kraakverse Spaanse. Kijk ff op het kistkaartje dan kun je 't zo zien.![]()
Zit aan de buitenkant van elke omverpakking. Bevat de volgende wettelijke gegevens: soort, klasse, land van herkomst en inhoudelijk gewicht van de omverpakking.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |