Precies mijn woorden! Al is het Chris Isaakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
En in If The World Ends vind ik hem in het begin qua stem lijken op Chris Izaak.
Persoonlijk had ik het idee dat toch zeker de helft van de zaal met open mond heeft staan kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 00:10 schreef hydraulix het volgende:
São Paulo is om stil van te worden zo prachtig
Damn, wat waren zij één van de hoogepunten voor mij op London Calling. Ze creëerden gelijk een betoverende atmosfeer in de zaal.
Ik vind dat juist het mooiste nummer van het album.quote:Op maandag 27 november 2006 01:29 schreef Grobbel het volgende:
Net terug uit Utrecht. Wederom een bijzonder smakelijk optreden, met Blue Would Still Be Blue als bijzonder opvallende toegift. Op plaat is het een weinig indrukwekkend nummer, maar live kreeg het de hele zaal muisstil.
Prachtig idd.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:50 schreef JH87 het volgende:
En om de pijn wat te verzachten:
Stel je de Guillemots voor in de smalle straten van Montmartre, Parijs. Een beeldschone Aristazabal, een bezeten Fyfe, een verbaasde voetganger die dwars door de setting heen loopt:
http://nl.youtube.com/watch?v=qXQytTxf8bY
Geweldig.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |