Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef pfaf het volgende:
Ik moet bekennen dat de teleurstelling van Through the window pane begint om te slaan in enthousiasme!
Kijk uit dat je hem niet afschriktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:07 schreef lienelien het volgende:
Yeah, Griebel-Grabbel-Grobbellen in Club 8![]()
En zo groot is het er niet, dus ik ga gewoon ieder man'lijk persoon aanspreken totdat ik je gevonden heb![]()
Dat komt door Joan Wasser.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef pfaf het volgende:
Ik moet bekennen dat de teleurstelling van Through the window pane begint om te slaan in enthousiasme!
Kijk kijk, zelfs de grootste sceptici weet de band voor zich te winnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef pfaf het volgende:
te laat..ze klinkt nu al als een ouwe heksquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:07 schreef lienelien het volgende:
Griebel-Grabbel-Grobbellen
Nee, hoor. Niet als je het als meisje zijnde in een publieke omgeving doet, en een jongen je dan zeer doordringend aan staat te kijken, wat smoest met z'n vrienden, richting jou loopt, en dan toch maar weer terug, en dan steeds maar weer en weer staat te kijkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef bigshadow het volgende:
Haha, ik ga ook Griebel-grabbel-grobbellen de 26ste!!! Alleen als man kan dat wat meer tricky zijn!![]()
gelukkig heb ik mijn fobo om het tegendeel te bewijzenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
te laat..ze klinkt nu al als een ouwe heks
[..]
Deel 1 = Wartaal!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Niet als je het als meisje zijnde in een publieke omgeving doet, en een jongen je dan zeer doordringend aan staat te kijken, wat smoest met z'n vrienden, richting jou loopt, en dan toch maar weer terug, en dan steeds maar weer en weer staat te kijkenDa's ook bést eng.
[..]
gelukkig heb ik mijn fobo om het tegendeel te bewijzen![]()
[..]
*Gaat album van Guillemots maar eens binnenslepen*
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
bigshadow, wat ben je complimenteus ineens.
Ik bedoelde natuurlijk vrouwen logicaquote:Op woensdag 1 november 2006 00:03 schreef lienelien het volgende:
Je zegt anders wel dat ik wartaal uitsla![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |