Mwah valt mee als het goed is anders dan mag het niet verkocht worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:39 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat chemische spul brandt toch je huid weg?
Nee, het "brandt" je haren weg. Je kan het na een minuut of zoveel zo van je lijf af schrapen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:39 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat chemische spul brandt toch je huid weg?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Lekker laten groeien, het is de natuur - dat moet je haar gang laten gaan.![]()
Die kennen TS van zijn andere topics.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:42 schreef Coolgoza het volgende:
Enne de gasten die gelijk over transseksuele vriendinnetjes en andere ongein beginnen:
Dus in theorie hoef ik me dan niet meer te scheren?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:06 schreef nr100 het volgende:
Veet heeft voor zowel de gevoelige huid (bikinilijn en gezicht)
mag ik ff lachenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:11 schreef PeterFdeVries het volgende:
ik heb dat eigen merk van de etos wel eens gebruikt. Wilde borsthaar weghalen en dacht toen voor de grap, laat ik ook mn okselhaar eens weghalen. (schijn je minder te gaan zweten als je (daar) minder haar hebt) nu komt de grote tip. Krijg het niet in je oog, want dan loop je minstens 2 dagen met een pleister op je oog. En als je over een kartbaan moet rennen en springen (wat mn job is) dan is dat knap lastig ineens kan ik mededelen. Ooh wat ben ik soms ook een sukkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |