Jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef Norrage het volgende:
Toen ik de streep zag was het dan ook nog niet gemeld in mijn ogen
Canas won afgelopen week bij zijn comeback toch ook meteen een Challengerquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:43 schreef Elikian het volgende:
Verkerk wil volgende week zelfs weer op ATP level spelen, in Palermo. Het laatste graveltoernooi van het seizoen
En Coria, ik moet het manneke niet, maar dit is toch ook wel treurig hoor
Lijkt me wel, tijdens zo'n schorsing kun je vrij slikken. Nooit controles.quote:
Joachim Johansson won vorige week bij zijn comeback ook meteen een Future (!), dus ja, de voortekenen zijn goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:06 schreef XL het volgende:
[..]
Canas won afgelopen week bij zijn comeback toch ook meteen een Challenger![]()
De eerste is bekend : Florian Mayerquote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Juan Zueco het volgende:
De prangende vraag is : hoeveel Davis-Cup spelers gaan afzeggen op het laatste moment?
J.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ze hebben er met het hele team nog eentje van gedronken en geproost op de Wimbledon-uitslagen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Die financiele donatie aan SportDreams was puur voor sponsering Norrage.![]()
J.
nou het valt eigenlijk wel mee met mijn team, ik ga dit vaker doenquote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef suus21 het volgende:
heb absoluut geen inspiratie om een team neer te zetten, heb het wel gedaan maar ik weet nu al dat ik er geen punten mee ga scoren, geen zin meer om mijn hoofd erover te breken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |