Wel sneu, al weken heb ik het te druk en denk ik er steeds om 22:50 aan en lever ik trouw een paar minuten te laat in. Gister besloten dat ik wat rust moet pakken, niks gewerkt. Heel de avond tennis volgen met betfair erbij, alle underdogs goed met goede odds. Om een uur of 23:00 gaan pitten en vanochtend werd ik wakker en zie ik dit topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:42 schreef Elikian het volgende:
tsk tsk tsk
Ik begin het steeds meer eens te zijn met je suusquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef suus21 het volgende:
Davydenko lekker weer verloren LOSER
Robredo is gewoon top10 op dit moment hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik begin het steeds meer eens te zijn met je suus
En dat samen met Robredo en Stepanek in de top 10
ook niet voor mij want ze hebben Gonzalez doorgestreept bij mij terwijl die wel gewonnen heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Norrage het volgende:
Mijn god, wat begint dit dramatisch...geen 1 miljoen voor mij hoor
en met ongeveer 6-0, 6-0 van Davydenko (quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:13 schreef Norrage het volgende:
Kom op zeg...Hij heeft nog geen top 15 speler verslagen dit jaar (behalve 1 keer Nalbandian, maar ja, zo kan iedereen Nalbandian verslaan),
Ik heb het niet gevolgd, hoe erg was het?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef Elikian het volgende:
Een week voor een Grand Slam, dus choket Blake dramiatisch.
Rugblessure. Martina is een beest in bed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef suus21 het volgende:
waarom doet loser stepanek niet mee aan de us open?
Kan ik ergens bonuspunten innen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:02 schreef Butra het volgende:
Een week voor een Grand Slam, dus wint Davydenko het toernooi. Maarja, die was me iets te duur.![]()
Je hebt gelijk ja, had het niet eens in de gatenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef Elikian het volgende:
Een dag later posten is wel makkelijk he ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |