dan zou ik wakker moeten worden in m'n eigen kots eerder enzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:00 schreef zoalshetis het volgende:
lig je de hele nacht te geilen op jezelf of zo?
what ever pulls your leg dan maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik wakker moeten worden in m'n eigen kots eerder enzo![]()
haha dat heb ik ook al een keer gehad. je hele bek natquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
Getver, ik werd net wakker in m'n eigen kwijl
Ik word oud en verander langzaam in een Sint Bernhard hond![]()
ik geil niet op kotsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
what ever pulls your leg dan maar.
lolquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik geil niet op kots![]()
en trouwens wat doe je hier, er zijn nog geen plaatjes van rukkende kerels gepost![]()
fotoooooo!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
Getver, ik werd net wakker in m'n eigen kwijl
Ik word oud en verander langzaam in een Sint Bernhard hond![]()
*erasert the mental image*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
Kwijl? Heb je toevallig een mannelijke roommate? Die 's avonds graag vieze dingen doet bij andere mannelijke roommates?
ik heb al 15 jaar dezelfde lieve vriendinquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
Kwijl? Heb je toevallig een mannelijke roommate? Die 's avonds graag vieze dingen doet bij andere mannelijke roommates?
Het is wel lekker warmquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Beter dan dat je in je eigen kots gewoon doorslaapt, als je een gezellig avondje bier gedronken hebt.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |