die heeft d'r eigen kussenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ligt er iemand naast je in die kwijl van je?![]()
Met dit weer? Iemand die zo dichtbij ligt met dit weer moet een schop onder zijn of haar reet hebben....quote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ligt er iemand naast je in die kwijl van je?![]()
Waarom klik ik ook op dit topic op nuchtere maag!!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:55 schreef Rekkie het volgende:
Circa een dozijn jaren geleden gingen we met school een week op studiereis naar Parijs een kamergenoot had 1,5 liter citroenbrandewijn op en vond het nodig om in zijn slaap te kotsen.
De volgende morgen werd hij wakker, keek op en gooide zijn kussen door de kamer waardoor de stukken kots er van af vlogen en draaide zijn hoofd om en sliep 'vrolijk' verder
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sommige mensen dachten dat ze wakker werden in hun eigen kwijl terwijl hun vader met hun pik in hun mond hadden lopen rossen terwijl ze sliepen.![]()
En het word alleen maar erger....het niveau stijgt snel op zondagmorgen!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sommige mensen dachten dat ze wakker werden in hun eigen kwijl terwijl hun vader met hun pik in hun mond hadden lopen rossen terwijl ze sliepen.![]()
Damn.... jij houdt er een extreme fantasie op na hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 10:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kennelijk was je wel zo nieuwsgierig dat je tot aan mijn reactie hebt doorgelezenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:28 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Waarom klik ik ook op dit topic op nuchtere maag!!![]()
![]()
In je slaap?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik ging ook een keer kwijlen.
Weet je zeker dat het kwijl was?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
Getver, ik werd net wakker in m'n eigen kwijl
Ik word oud en verander langzaam in een Sint Bernhard hond![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:55 schreef Rekkie het volgende:
Circa een dozijn jaren geleden gingen we met school een week op studiereis naar Parijs een kamergenoot had 1,5 liter citroenbrandewijn op en vond het nodig om in zijn slaap te kotsen.
De volgende morgen werd hij wakker, keek op en gooide zijn kussen door de kamer waardoor de stukken kots er van af vlogen en draaide zijn hoofd om en sliep 'vrolijk' verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |