Waarschijnlijk wel..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
...maar verdulleme, ik kan toch gewoon ook goede topiques openen?![]()
Yvonne![]()
Vind je het gek als ik gezopen heb, DwC_Truckrijder?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je username is oke, je ondertitel is oke, je usericon is oke, je sig is oke, maar je humor niet.
zegt een neger uit de pijpquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je username is oke, je ondertitel is oke, je usericon is oke, je sig is oke, maar je humor niet.
Hé, een originelequote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:05 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik gezopen heb, DwC_Truckrijder?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bek houwe, smerige Portugees. Olijvenplukker
.
Sterf albert cuyp kutjong. hoiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bek houwe, smerige Portugees. Olijvenplukker
.
Incorrect.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:06 schreef Roellio het volgende:
Ik blijf erbij. De man achter alberto is een nerd met een kleine piemel zonder vrouw in zijn bed.
Dirktator zal ooit terugkomen, als Alberto (de kwade kant van Dirktator) uitgebaggerd is. Tip #1: hou de belangrijke data m.b.t. Dirktator goed in de gaten!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:13 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
neen, geen goedgekeurd topic, maar dat is niet erg.
Nu ik je toch ff heb, waarom niet meer posten onder Dirktator, nagenoeg iedereen weet toch wel dat jij het bent.
In afwachting van uw linkjes verblijf ik u,
Zeurberus
LOL. Lees je in, dwaas!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:22 schreef rudedeltadude het volgende:
tieft op newbie
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:22 schreef rudedeltadude het volgende:
tieft op newbie
Newbies 'r us.quote:
jajaja afstuderen enzo, maar als je toch hier post onder een kloon doe het dan goed en neem Dirktator weer!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:14 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dirktator zal ooit terugkomen, als Alberto (de kwade kant van Dirktator) uitgebaggerd is. Tip #1: hou de belangrijke data m.b.t. Dirktator goed in de gaten!![]()
Samen met Tu-Pac; ELvis en Jezus zeker...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:14 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dirktator zal ooit terugkomen, als Alberto (de kwade kant van Dirktator) uitgebaggerd is. Tip #1: hou de belangrijke data m.b.t. Dirktator goed in de gaten!![]()
Als je alle keren telde, die aantal gelijk staat aan het aantal kuttopics dat je opent, dat je samsom pijpte .. dan vind ik het niet gek dat die hond de hele dag blijft liggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |