klikkerdeklikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:25 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat als ts NIET in een woonwagen woont?
you got a point, ik heb het raam de hele dag open gehad zit niks voor dus die tering beesten kunnen gezellig naar binnen, toch maar eens op gaan lettenquote:
haha you are so funny echt te grappig gewoonquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef ikJur het volgende:
Vergeten je buttplug in te brengen?
Het idee was leuk, gewoon doorgaan. Het is vallen en opstaan dat afzeiken op FOK!, laat je niet uit het veld slaan.quote:
Dat is een theorie die nog wel eens zou kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:58 schreef NoBody122 het volgende:
volgens mij heeft TS al jaren niet gedouched, stinkt hij als de tyfus en denken de vliegen gewoon dat hij mest is
Daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pak je een vliegenmepper zijn ze ineens foetsie.
ok, jij hebt toestemming om terug naar bed te gaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:04 schreef Deseto het volgende:
Ik zag een vlieg vliegen en er was ook een bij bij.
Een bij met een aambeiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:04 schreef Deseto het volgende:
Ik zag een vlieg vliegen en er was ook een bij bij.
haha heb je dat helemaal zelf verzonnen, jij bent goed, al eens aan een carriere als stand up comedian gedachtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:06 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij ruik je zo naar mest omdat je helemaal bent ondergepoept door die vliegen.
dank je. gezien jouw onmetelijke humor is dit natuurlijk net het zetje dat ik nodig had naar een glansrijke carrière als stand-upper.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
haha heb je dat helemaal zelf verzonnen, jij bent goed, al eens aan een carriere als stand up comedian gedacht![]()
Ben blij dat ik je net dat beetje vertrouwen heb kunnen geven, succes je krijgt ze vast plat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:11 schreef zoalshetis het volgende:
dank je. gezien jouw onmetelijke humor is dit natuurlijk net het zetje dat ik nodig had naar een glansrijke carrière als stand-upper.
ik zal niet vergeten jouw naam te noemen als inspirator en bedenker van de fijnste grappen en grollen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je net dat beetje vertrouwen heb kunnen geven, succes je krijgt ze vast plat.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:58 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig heb ik een electrische muggenmepper, daarmee kom je heel ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |