Wat bezielt deze mensen dat ze zo graag willen dat andere mensen ook gaan geloven?
Vandaag waren we lekker aan het skaten en kennelijk zien wij eruit alsof we wel even geëvangeliseerd willen worden. Vooral bij mij lijkt t wel alsof t op m'n voorhoofd staat. Dit is al de zoveelste keer dat dit soort lui op mij afkomen en vragen over Jezus en die hele reutemeteut.
Ik ben dan te beleeft om ze zomaar af te wijzen maar vanaf vandaag heb ik me daar overheen gezet want ze hadden een heel blik christen jongeren losgetrokken in de stad.
Nou ik was dus aan het skaten en er was al een groepje christen jongeren langsgeweest met foldertjes over een of andere beatbox optreden op een camping in de buurt ik vond t wel best geef me dat foldertje maar dan ben ik er vanaf toen ze nog vroegen of ze voor me mochten bidden zei ik dat ze dat wel mochten doen als ze dat leuk vonden, en dat geschiedde... Nou ik had dus duidelijk mijn disintresse laten merken en ze dropen af.
Ik weer lekker verder skaten en op een gegeven moment kwamer er 2 gasten tegen een steen staan die een beetje naar ons geskate zaten te kijken, toen schoot mijn skateboard per ongeluk naar ze toe, een van hen hield het tegen en zag dit kennelijk als een reden om een gesprek met mij aan te knopen. En ja hoor weer van die lui. Eventjes heb ik met ze meegepraat maar met toen er een stilte viel zag ik mijn kans schoon om er met een vriendelijk opmerking tussenuit te knijpen
![]()
Toen was een maat van mij de lul. Nou ja uiteindelijk gingen ze weg.
Na een uurtje kwam er weer een groepje aan, ik zag al dat ze die flyertjes van dat beatbox gebeuren in hun hand hielden die ik ook nog in mijn zak had zitten dus ik pakte die en zei dat we al waren voorzien en weg waren ze
![]()
.
Nou heel mooi lulverhaaltje van mij maar waar het mij om gaat is wat deze mensen bezielt.
Ik WIL geen christen zijn, ik weet (enigzins) wat het is en het interresseert me niet. ik heb geen zin meer om een half uur met die lui in discussie te gaan over de zin van het bestaan dus laat me met rust, don't waste my time