Matig hoor, reageer dan niet....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Je heb toch wel nog mond-op-mond beademing toegepast hoop ik he?
Of iets voor op de barbecuequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef Plastic_Power het volgende:
Je houdt er iig een mooie muts aan over![]()
Ik vond het gewoon rot, en ik voel me er rot over mag dat niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef SeLLeM het volgende:
Dieren sterven net als ons. Mensen sterven ook in het verkeer so what
Je bent aan het puberenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon rot, en ik voel me er rot over mag dat niet?![]()
Om over die bestuurder nog maar niet te beginnen....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Furious het volgende:
Wat heeft die auto voor je er nou aan als je moeder 'pas op' gilt.
Weet ik veel, vrouwen zijn zo...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Furious het volgende:
Wat heeft die auto voor je er nou aan als je moeder 'pas op' gilt.
Tjah je had geen keusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
Zo heb ik ook een keer een konijns schedel doormidden geklieft omdat ie onder de auto ergens tegenaan knalde. Wel even gestopt maar eerder om te kijken hoe het eruit zag (). Kan gebeuren. Ben ook een keer toen ik nog op de middelbare school zat samen met klasgenootjes langs een half platgereden kat gereden die nog niet dood was, toen heb ik over z'n hoofd gereden. Dat was wel iets minder eigenlijk. En nee dat beestje was niet meer te redden aangezien de achterkant plat was en er darmen op straat lagen.
Was van een afrit, we reden maar 80 ofzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:20 schreef TheWizz het volgende:
Ik heb wel eens een keer een egel en een vogel dood geredenMaar met 100 km is het niet veilig om uit te wijken, en remmen had ook niet zoveel nut. Voelde me wel behoorlijk schuldig.
moet je het beessie wel eerst villenquote:
Je moet nooit remmen voor dieren. Zij begeven zich op verboden terrein, jij niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Was van een afrit, we reden maar 80 ofzo.
Ik denk dat die auto voor hem niets heeft gezien, of anders was ie erg gemeen, hij remde in ieder geval niet.
Wel handig idd, dat dieren borden kunnen lezen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je moet nooit remmen voor dieren. Zij begeven zich op verboden terrein, jij niet.
Raak jij uit de bocht en omhels je een boom, en dat konijn gewoon van niets wetend verder huppelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je moet nooit remmen voor dieren. Zij begeven zich op verboden terrein, jij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |