Je snaptquote:
Volgens mezelf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Ik ben minder.
Ik heb het allebei. Ik ben altijd al iemand geweest die niet weet wat hij wil.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Wacht. Dan is het alsnog een minderwaardigheidscomplex.
Bah. Ik ben moe. Ik ratel.
Dan wat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Ik ben minder.
Dan perfect. Maar niet veel, maar het is net dat laatste procentje wat het hem doet.quote:
Oh, daar doe ik het wel voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan perfect. Maar niet veel, maar het is net dat laatste procentje wat het hem doet.
Omdat je een pervert bent?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom heb ik toegang tot KPD?
Ik ben verdulleme een pacifist.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
I roll the window down and then begin to breathe in,
The darkest country road and the strong scent of evergreen,
From the passenger seat as you are driving me home.
Then looking upwards I strain my eyes and try to,
Tell the difference between shooting stars and satellites,
From the passenger seat as you are driving me home.
Do they collide? I ask and you smile.
With my feet on the dash, the world doesn't matter.
When you feel embarrassed then I'll be your pride
When you need directions then I'll be the guide for all time.
For all time...
ELLIOTT WAS GEEN HIPPIE.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:26 schreef jogy het volgende:
Het ruikt hier naar hippie muziek.
Gecondoleerd, Q.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
21 oktober 2003. Ja, dat weet ik uit mn hoofd.
quote:Im in love with the world through the eyes of a girl
Whos still around the morning after
We broke up a month ago and I grew up I didnt know
Id be around the morning after
Its always been wait and see
A happy day and then you pay
And feel like shit the morning after
But now I feel changed around and instead falling down
Im standing up the morning after
Situations get fucked up and turned around sooner or later
And I could be another fool or an exception to the rule
You tell me the morning after
Crooked spin cant come to rest
Im damaged bad at best
Shell decide what she wants
Ill probably be the last to know
No one says until it shows and you see how it is
They want you or they dont
Say yes
Im in love with the world through the eyes of a girl
Whos still around the morning after
Deze vind ik zelf geweldigquote:
[/HVJJN uitgedrukt in songteksten]quote:You'll take advantage, till you think you're being used
'Cause without an enemy your anger gets confused
And I got stuck on a side you know I never chose
But it's all about
Taking the easy way out for you
I suppose
There's no escape for you, except in someone else
Although you've already disappeared within yourself
The invisible man, who's always changing clothes
It's all about
Taking the easy way out for you
I suppose
While I watch you making mistakes
I wish you luck, I really do
With the problem, with the puzzle
Whatever's left of you
I heard you found another audience to bore
Creative thinker, you imagined you were more
A new body for you to push around and pose
It's all about taking the easy way out for you
I suppose
It's all about taking the easy way out for you
I suppose
Dat heb ik met Jeff Buckley. Maar die is zelfs nog langer dood.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:18 schreef Chowi het volgende:
Hallo, mag ik even melden dat ik ES geneukt zou hebben als hij nog leefde?
Je hebt smaak.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik met Jeff Buckley. Maar die is zelfs nog langer dood.
Dat krijg je van die ES teksten, wees maar blij dat ie dood is anders had je nu een permanente migraine.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh joy, er komt weer een enorme koppijn opzetten.
Pff, tssk, en andere afkeurende uitingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat krijg je van die ES teksten, wees maar blij dat ie dood is anders had je nu een permanente migraine.
Jij kent Damien Rice (quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat krijg je van die ES teksten, wees maar blij dat ie dood is anders had je nu een permanente migraine.
Dat is al de tweede keer in een relatief korte tijd, ik ben in ongenade gevallen hè.quote:
Ik ook. Ik heb 'O'.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij kent Damien Rice (.) ook he?
En daar is meteen de reden voor je milde depressie, Q.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Ik ben inmiddels non-stop bezig met het bekijken van ES nummers/optredens op YouTube.![]()
Nee, dat is Nick Drake.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
En daar is meteen de reden voor je milde depressie, Q.
Je hebt Jeff, Elliott én Damien beledigd. Als je nu nog even vermeldt dat je kotst van Jude Law, Johnny Depp en Rodrigo Santoro is mijn haat compleet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:40 schreef jogy het volgende:
Ik zal ophouden nu.
Ik kots alleen van Johnny Depp, rodrigo ken ik niet en jeff en damien zijn ok en elliot ken ik niet ::@quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt Jeff, Elliott én Damien beledigd. Als je nu nog even vermeldt dat je kotst van Jude Law, Johnny Depp en Rodrigo Santoro is mijn haat compleet.
Drigoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kots alleen van Johnny Depp, rodrigo ken ik niet en jeff en damien zijn ok en elliot ken ik niet ::@
Jude Law vind ik wel ok maar niet supergeweldig ofzo, Johnny depp heb ik bijna alle films vanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt Jeff, Elliott én Damien beledigd. Als je nu nog even vermeldt dat je kotst van Jude Law, Johnny Depp en Rodrigo Santoro is mijn haat compleet.
Judequote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Jude Law vind ik wel ok maar niet supergeweldig ofzo, Johnny depp heb ik bijna alle films vanen Rodrigo dinges ken ik niet of misschien ken ik hem wel maar is het me even ontschoten en ben ik te lui om te googlen.
Ja, ik ga een keer een gozer echt vastbinden op een stoel en alleen maar romantische films draaien. Gewoon, om te kwellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef jogy het volgende:
Ik ken em nog steeds niet, film heb ik ook niet gezien want ik ben vrijgezel weet je dus dan hoef ik niet.
Indeed, en dan moet je ook geen romantische comedies gaan draaien maar drama's, van die hartverscheurende 'Bambi's moeder is doodquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik ga een keer een gozer echt vastbinden op een stoel en alleen maar romantische films draaien. Gewoon, om te kwellen.
Arme lits.
Nee, hij walgt harder van romantische komedies, en laat ik nou een puberaal zwak hebben voor van die oude Meg Ryan-films.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Indeed, en dan moet je ook geen romantische comedies gaan draaien maar drama's, van die hartverscheurende 'Bambi's moeder is dood!' drama's.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij kent Damien Rice (.) ook he?
We might kiss
when we are alone
when nobody’s watchin’
we might take it home
we might make out
when nobody's there
it's not that we're scared
it's just that it's delicate.
Ik laat dat kruisje onder mijn naam gewoon nog even staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hij walgt harder van romantische komedies, en laat ik nou een puberaal zwak hebben voor van die oude Meg Ryan-films.
He's gonna regret the day he met me(r).
Gevangen in mijn eigen fantastische web van illusies en andere hersenspinsels, wachtend op de tedere hand van een jongedame die me uit dit psychedelische landschap weet te redden en me meevoert op de oceaan der nuchterheid.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:11 schreef JDude het volgende:
Gelukkig. Nog enige repliek. Waar is iedereen?
Ja hallo, daar ben ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gevangen in mijn eigen fantastische web van illusies en andere hersenspinsels, wachtend op de tedere hand van een jongedame die me uit dit psychedelische landschap weet te redden en me meevoert op de oceaan der nuchterheid.
It's a female lifeform!quote:
Heb je nog koppijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:18 schreef JDude het volgende:
En om maar even met de rest mee te praten:
np: Elliot Smith - Waltz #2 (XO)
Waarom dat?quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben dr ook nog na weer een moordslag
Ik dacht dat c_c dat posttequote:
Om over onze avatars nog maar te zwijgen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:22 schreef jogy het volgende:
Ik dacht dat c_c dat postte. Jullie namen lijken ook zóveel op elkaar.
Ja nou, jullie hebben beide een 'u' in de username, weet je hoe verwarrend dat is?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Om over onze avatars nog maar te zwijgen!
Dat klinkt alsof je twijfeltquote:
Ben ik zó mannelijk?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik dacht dat c_c dat postte. Jullie namen lijken ook zóveel op elkaar.
Totaal geen last van hier... toch wel het voordeel van in de stad wonen denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Onwijs veel ranzige insecten op kameroveral
bah
![]()
The last time I checked, I was not.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Of is JD vrouwelijk?
Ja ok, inbel is sloom, maar de beste man is al bijna 3 jaar dood.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef Slarioux het volgende:
Is Elliot Smith dood?
Vergeef me, ik zit met inbel![]()
Ik doelde ook meer op het "oh noez het was al een pagina terug"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ok, inbel is sloom, maar de beste man is al bijna 3 jaar dood.
Ik woon in een bosrijk gebied vond het eerst wel tof maar nuquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Totaal geen last van hier... toch wel het voordeel van in de stad wonen denk ik.
Nee, inderdaad, totaal geen last van beestjes hier hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Totaal geen last van hier... toch wel het voordeel van in de stad wonen denk ik.
Ik weet het, vergeef me, normaal ben ik gevatter. Al het bloed is echter uit me gezogen. Daar word je wat flauw van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op het "oh noez het was al een pagina terug".
Ik ben best jaloers anders. Bossen zijn tof.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik woon in een bosrijk gebied vond het eerst wel tof maar nu![]()
flink plensen maar dat die beesten koest zijn
ajb zeg al die beestenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben best jaloers anders. Bossen zijn tof.
Over plensen gesproken... was daarstraks even in Tilburg, m'n huisgenoot moest daar voor z'n werk heen. We kwámen toch in een bui terecht, niet normaal. Straten compleet onder water, putdeksels los, ijs in de bermen (
), van de hagelstenen... en de temperatuur was even nog maar 13 graden!
Het was een mooi gezicht, ik heb op mijn balkon staan kijken naar dat prachtige schouwspel. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel en zo hard regen zien vallen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben best jaloers anders. Bossen zijn tof.
Over plensen gesproken... was daarstraks even in Tilburg, m'n huisgenoot moest daar voor z'n werk heen. We kwámen toch in een bui terecht, niet normaal. Straten compleet onder water, putdeksels los, ijs in de bermen (
), van de hagelstenen... en de temperatuur was even nog maar 13 graden!
Stofzuiger doet wonderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ajb zeg al die beestenkrekels, spinnen, wespen, motvlinders
op je kamer
Ik geef het opquote:
Heb ooit in Turkije (inderdaad Lits, daar is alles beter) een geweldige bui meegemaakt. Het was heerlijk zomerweer, we kwamen terug van het strand (inderdaad Lits, ik zwom) en ineens, uit het niets, een énorme plensbui. Binnen een kwartier stond ik tot boven m'n knieën in het water.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het was een mooi gezicht, ik heb op mijn balkon staan kijken naar dat prachtige schouwspel. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel en zo hard regen zien vallen.
Ik heb altijd het idee dat die insecten mij ook mijden als de pest.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
enig idee hoe een krekel in je haar voelt. emn motvlinders in je nek en
Schrok je er zó van?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Binnen een kwartier stond ik tot boven m'n knieën in het water.
Ik klink nu als een enorme doos mar de hoeveelheid insecten hier en watvoor is echt ranzig ze zitten in mn blikken hamstervoer, kan ik weggooien, als ik t weggooi komt er een hele zooi uitvliegen vrees ik , hebt net opeh gehad nog maar ze zitten nog meer dan half vol bahquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat die insecten mij ook mijden als de pest.
Ramen dichthouden en airco installeren, me dunkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik klink nu als een enorme doos mar de hoeveelheid insecten hier en watvoor is echt ranzig ze zitten in mn blikken hamstervoer, kan ik weggooien, als ik t weggooi komt er een hele zooi uitvliegen vrees ik , hebt net opeh gehad nog maar ze zitten nog meer dan half vol bah
mja moet ik wel geld ervoor hebben ik probeer alles zoveel mogelijk dicht maar slapen met alles dicht lukt echt nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ramen dichthouden en airco installeren, me dunkt.
Dat is in deze omgeving vandaag aardig gelukt, afkoeling.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
mja moet ik wel geld ervoor hebben ik probeer alles zoveel mogelijk dicht maar slapen met alles dicht lukt echt nietmaar danheb ik wel alles uit wua licht etc probeer t te beperken... maar een regenbui helpt misschien en afkoeling
Hier nog nada verkoelingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is in deze omgeving vandaag aardig gelukt, afkoeling.
Welterusten in ieder geval, voor vannacht. Ik ben een paar uurtjes slaap pakken voor ik morgen weer mag werken.
Ja, we zijn er stil van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:09 schreef Litso het volgende:
Ja, dat was een kwaliteitspost.
Ben je gek? Herten kunnen je omver meppen man! Die ga je toch niet knuffelen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Litso het volgende:
Oh sorry, mevrouw vindt boomknuffelen weer niet genoeg. "Nee, ik knuffel alleen met dieren die bomen op hun hoofd hebben"
Dat is nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:40 schreef rompompom het volgende:
TVP voor wanneer ik vannacht zat terugkeer van een verjaardag. Me dunkt.
precies.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:07 schreef Bizznitch het volgende:
Báh.
Vond ik zelf ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
Stoere ava, c.
Batman, Sean Connery, Bill Cosby Harrypotter dude en nigga (van nigga stole my bike).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:12 schreef Litso het volgende:
Ik zie Hitler, de kerstman, Darth Vader, Che Guevarra (?), en verder?
Die is om 12.28 van mij heengegaan.quote:
Tov.quote:
Hasj!?quote:
Kom maar langs.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
Gaarne.
Alweerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef Chowi het volgende:
Sjeksun. Vermaak me eens.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:58 schreef rompompom het volgende:
Altijd al willen zeggen hier.
Foto!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:06 schreef cerror het volgende:
Godver, gister wilde een vrind een zinadine zidane bij me flikken op precies hetzelfde moment dat ik dat ook wilde doen.
Nu heb ik een blauw oog...
Oh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:22 schreef JDude het volgende:
Ik zeg hallo. En ook meteen weer doei. Want ik ga BBQen, in het westen des lands ergens.
Tot morgen.
Brakke foto's.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06306/au.jpg]afbeelding][/url]
Au.
Had hij ook een blauw oog?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Croupouque het volgende:
Je lijkt zo een beetje op Roeland Fernhout, cerror!
Awww, mag ik je wenkbrauwen eens epilerennn?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06306/au.jpg]afbeelding][/url]
Au.
Roeland Fernhout ziet er altijd uit alsof hij brak is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Croupouque het volgende:
Je lijkt zo een beetje op Roeland Fernhout, cerror!
en dat feescht is verplicht en niet leuk of?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Kutbende.
Bril kapot, blauw oog en vanavond een feescht.
Wel tof, alleen las je over het blauwe oog en bril heen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat feescht is verplicht en niet leuk of?
Paracetamol erin duwenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel tof, alleen las je over het blauwe oog en bril heen.
Ik heb nu al koppijn.
Iemand probeerde een zidane en "ontweek" hemquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoe kom je aan dat blauwe ook dan cerror? Oja, en aan wie moet ik nou de groeten doen voorsat campzone alweer voorbij is..
Vermaak me liever met kwalitatief hoogstaande posts, blauw stuk chagrijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:42 schreef Stofje het volgende:
Nou, dan plaats ik hier wel een tvp.
Jammerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:59 schreef Stofje het volgende:
Ik ben niet in de stemming om klawitatief goede posts te maken, kutterorrist.
Ik heb gisteren veel te veel gedronken en moest vanmorgen om 9:45 beginnen in de Kiosk. Tot 19:15. Fucking 9,5 uur waarvan het grootste gedeelte met een lege maag, omdat ik vreselijk katerig was. Om 3 uur zweette ik als een otter. Ik checkte de temperatuur. 30.1 graden, binnen. De airco had het begeven. Ik belde in paniek mijn baas op, die me instrueerde de airco te maken. Ze zei er direct bij dat de Kiosk de eerste uren nog warm zou blijven en dat ik als de wiedeweerga alles van chocolade in veiligheid moest brengen. Ik pakte een kist en donderde daar alle Nutsen, Marsen, Twixen, Snickers, Lions etc. in. Zwaar. Ik had geen ruimte in mijn eigen koeling, dus moest ik alles naar het magazijn brengen. Anderhalf kilometer, ongeveer. De bijdehandte opmerkingen waren nog tot daaraantoe, maar buiten was het net zo warm als binnen. Ik zweette, ik ergerde me aan alles.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer.
Ik ben in een verdomd goede stemming. Op de extreme moeheid na dan.
Nee. Ik ga denk ik gewoon slapen. Zelfs BeF kan me vandaag niet gelukkig maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag nog aan je! Toen we voor een Kiosk stonden! Helpt dat?!
Oh. Ok. Slaap lekker dan maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga denk ik gewoon slapen. Zelfs BeF kan me vandaag niet gelukkig maken..
Ach, gisteren tot laat uitgeweest, morgenmiddag ga ik vanaf 2 uur 's middags heel veel bier drinken. Ik vind het wel okay.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef Q. het volgende:
Huuu, op zaterdagavond om 22:30 slapen. The horror.
Het plaatje dat je probeert te posten.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:48 schreef Croupouque het volgende:
Naar wat?
Hmm, ik zie het gewoon.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het plaatje dat je probeert te posten.
Misschien omdat het ergens op je pc staat. Ik zie alleen zo'n 'stealing bandwidth' plaatje.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:51 schreef Croupouque het volgende:
Hmm, ik zie het gewoon.
Nou ja, het is het hoofd van de gekke professor die dat roept. Niets bijzonders.
Ik voeg nooit mensen toe, dat brengt ongeluk! Maar je bent van harte welkom.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
Hey croup, verwezelijk jezelf eens op mijn msn!
Ik bewaar je adres, maar ik ben te aangeschoten nu dus een dialoog zal leiden tot schizofrenie.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik voeg nooit mensen toe, dat brengt ongeluk! Maar je bent van harte welkom.
Wanneer slaap jij? Hoe ziet jouw week er eigenlijk uit, C?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben nog steeds wakker, hihi.
Ik slaap vrij normaal, alleen met dit warme weer ga ik steeds veel te laat naar bed. Met gisteren en vandaag als dieptepunt, dit is de allereerste keer in mijn leven dat ik een slapeloze nacht heb. Ik voel me nu dus ook erg kut. Ik heb verschrikkelijk veel honger, kan mijn ogen niet open houden, heb hoofdpijn en ben misselijk. Maar het lukt me gewoon niet om te slapen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wanneer slaap jij? Hoe ziet jouw week er eigenlijk uit, C?
Is zijn schrijfstijl leuk? Beschrijft hij zijn idealen of beschrijft hij wat hij meemaakt? Heeft het diepgang, of blijft het bij het oppervlakkige?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik Gordon's weblog aan het lezen was.
Stiekem vond je het interessant.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik Gordon's weblog aan het lezen was.
Het ging over Gordons weblog. Ik vind het waarlijk onbeschoft om het dan ineens over ándere dingen te gaan hebben. Dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:32 schreef Chowi het volgende:
Anders typ je even een hele post tussen haakjes, Stofje.
Maar een hélé post. Ik ben vaak geneigd om alles wat tussen haakjes staat niet te lezen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het ging over Gordons weblog. Ik vind het waarlijk onbeschoft om het dan ineens over ándere dingen te gaan hebben. Dus.
Maar ik heb die heelee (quote:Op zondag 30 juli 2006 12:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar een hélé post. Ik ben vaak geneigd om alles wat tussen haakjes staat niet te lezen.
Ik weet heus wel dat die accenten niet kloppen. Maar de nadruk moet op allebei de lettergrepen liggen, jeweets.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar ik heb die heelee () post gepost, dus dan lees jij het wel, toch?
![]()
Mag ik je zoenen, vol op den muil?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat die accenten niet kloppen. Maar de nadruk moet op allebei de lettergrepen liggen, jeweets.
Dat zou me verwarren.quote:
Precies. Dan gaat alles bergafwaarts, als ik verward zou zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh. Nee. Dat moeten we niet hebben, jij verward.
Schaam je! En waag het niet straks te gaan klagen over een kater.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:03 schreef Litso het volgende:
Het was vanavond mijn laatste werkdag bij de 5th, en ze vonden het een goed plan om me een 'treintje' te voeren. 6 shooterglazen met de goorste en sterkste drankjes die ze konden bedenken.
Ik weet niet eens mee wat er allemaal in zat, maar in de 2e zat Goldstrike (gádver), in de 3e zat iets zachts en lekkers om de goldstrike te blussen (viel me van ze mee
), maar in de 4e zat wéér goldstrike
![]()
Ik heb me mans gehouden en niet gekotst, maar ik ben stomdronken
Sorry wereld
quote:Op zondag 30 juli 2006 08:10 schreef Litso het volgende:
Oh en c_c is het liefste meisje dat ik ken
*iets mompelt over eetpapier
Ik heb er een op mijn voorhoofd.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en wát een kutnacht was dit zeg. Ik wálg van muggen, ik háát ze. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb er gewoon weer een stuk of 10 beten bij. Dit is verdomme niet normaal meer. Ik sliep pas tegen een uur of 8, en toen ook nog erg onrustig.
Whehe. Ik niet, maar wel een puisje om het te compenseren. Bah, ik had al geen mooie benen en nou is het helemaal een slagveld.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef Litso het volgende:
Ik heb een kater.
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Schaam je! En waag het niet straks te gaan klagen over een kater.
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:01 schreef Litso het volgende:
Ik heb er al zoveel opengekrabt dat het lijkt alsof ik last heb van misplaatste acné.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Krab of laat iemand krabben c_c.
Ik las nuggetbult. Ik heb zin in kipnuggets.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een muggenbult op m'n kont. Ik ben niet vrolijk.
Klinkt als een gezellige zondag.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef JDude het volgende:
Ik heb gekart en gelasergamed. En geBBQed. En bier op.
Naja, de BBQ was zaterdag. En het bier deels ook. Maar toch. Tof, inderdaad. Ik heb zelfs gewonnen met laserschieten.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Klinkt als een gezellige zondag.
Ik heb koffie op en Roosbeef gemist.
Ik heb een, ehm, cake gebakken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef JDude het volgende:
Ik heb gekart en gelasergamed. En geBBQed. En bier op.
Ik wilde zojuist koekjes gaan bakken. Maar ik kan me er niet toe zetten. Daarnaast heb ik niet veel aan ingrediënten in huis, dus ik wacht wel tot morgen.quote:
Wat voor cake?quote:
Jij hebt ook een leuk weekend gehadquote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef Litso het volgende:
Weekend dan.
Mja maar ik heb mijn ouders ervoor gechanteerd. Zo van. Als jullie nu gaan fietsen ofzo, ga ik een cake bakken!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde zojuist koekjes gaan bakken. Maar ik kan me er niet toe zetten. Daarnaast heb ik niet veel aan ingrediënten in huis, dus ik wacht wel tot morgen.
Gewoon, normaal. Geen space.quote:
Ik heb een geweldig weekend gehadquote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt ook een leuk weekend gehad [afbeelding].
Tsja. Ik had slaapplaatsen genoeg hoor. Maar jíj kon niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een geweldig weekend gehad
Alleen de zondag viel wat tegen tot nu toe.
Wrijf het er maar weer inquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja. Ik had slaapplaatsen genoeg hoor. Maar jíj kon niet.
Wij zijn het niet vaak oneens, toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef Litso het volgende:
Fijn dat we het eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |