abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2607274
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:26 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Kom maar op met die T

Bert of Ernie en waarom?
pi_2607279
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Bert of Ernie en waarom?

Hmm..lastig...
Ik ga voor Ernie. Lekker onnozel, hoeft niet zoveel na te denken en is altijd vrolijk. Bert is meestal wat serieuzer en de wijsneus van het stel, en daar hou ik niet van
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_2607283
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:29 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Hmm..lastig...
Ik ga voor Ernie. Lekker onnozel, hoeft niet zoveel na te denken en is altijd vrolijk. Bert is meestal wat serieuzer en de wijsneus van het stel, en daar hou ik niet van

Vind ik ook! GG
pi_2607288
Ik wil ook een T
pi_2607292
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil ook een T
Wat is je ergste fout of blunder op school geweest?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_2607320
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:31 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Wat is je ergste fout of blunder op school geweest?

Die heb ik al eens beantwoord. En die had jij zelfs gevraagd.
Truth or Dare deel CXXXIV (134)
maar ja, ik zal ff t antwoord kopiėren

*op ctrl V drukt*

Aan het begin van dit jaar was ik niet zo lekker. Ik ging dus naar de conrector om te zeggen dat ik ziek was. Ik mocht naar huis en ons mam zou me op komen halen. Ik moest dus nog even wachten. En, je raadt t al, ik moest kotsen. Voor de deur van de conrector. En een heleboel 4e en 5eklassers zagen dit. GElukkig was het daarna weekend en heb ik er niet meer veel van gehoord (alhoewel, een paar dagen geleden stond ik bij de lerarenkamer en toen keken 2 mensen mij steeds aan dus ik zo: hoi. en een van die twee: ha kotserd.)
Dat was t volgens mij

pi_2607330
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die heb ik al eens beantwoord. En die had jij zelfs gevraagd.
Truth or Dare deel CXXXIV (134)
maar ja, ik zal ff t antwoord kopiėren

*op ctrl V drukt*

Aan het begin van dit jaar was ik niet zo lekker. Ik ging dus naar de conrector om te zeggen dat ik ziek was. Ik mocht naar huis en ons mam zou me op komen halen. Ik moest dus nog even wachten. En, je raadt t al, ik moest kotsen. Voor de deur van de conrector. En een heleboel 4e en 5eklassers zagen dit. GElukkig was het daarna weekend en heb ik er niet meer veel van gehoord (alhoewel, een paar dagen geleden stond ik bij de lerarenkamer en toen keken 2 mensen mij steeds aan dus ik zo: hoi. en een van die twee: ha kotserd.)
Dat was t volgens mij

Oeps.. vergeten, das waar ook ja..

Nou ja, hij is GG...als je nog een andere wil:
Wat was het leukste dat je ontdekt hebt toen je nog klein was?

En geef mij ook maar een T

pi_2607352
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:38 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Oeps.. vergeten, das waar ook ja..

Nou ja, hij is GG...als je nog een andere wil:
Wat was het leukste dat je ontdekt hebt toen je nog klein was?

En geef mij ook maar een T

Emmm, dat is een lastige
Een kwartetset met vissen. Die had ik een keer gevonden bij mijn opa en oma. En toen zag opa dat en wij gingen daarmee spelen. Maar toen zag ik vissen en die vond ik stom. En toen waren we opgehouden met het spel. Toen ging ik bij opa op schoot zitten en gingen we alle vissen langs. Alle vissen die ik stom vond gooiden we toen weg.

Wat zou jij als buitenlander van Nederlanders vinden?

pi_2607362
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Emmm, dat is een lastige
Een kwartetset met vissen. Die had ik een keer gevonden bij mijn opa en oma. En toen zag opa dat en wij gingen daarmee spelen. Maar toen zag ik vissen en die vond ik stom. En toen waren we opgehouden met het spel. Toen ging ik bij opa op schoot zitten en gingen we alle vissen langs. Alle vissen die ik stom vond gooiden we toen weg.

Wat zou jij als buitenlander van Nederlanders vinden?

GG!

Aan de ene kant erg gastvrij, maar aan de andere kant ook een beetje vijandig, een beetje dubbel...

pi_2607369
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:44 schreef WheeleE het volgende:

[..]

GG!

Aan de ene kant erg gastvrij, maar aan de andere kant ook een beetje vijandig, een beetje dubbel...

GG en doe maar weer een T
pi_2607374
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

GG

Een D voor mij dan maar?
Wat voor middelen heb jij eik tot je beschikking?? Webcam, scanner, digicam, microfoon??
pi_2607390
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:46 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Een D voor mij dan maar?
Wat voor middelen heb jij eik tot je beschikking?? Webcam, scanner, digicam, microfoon??

Nee, nee, nee, ja (kapot)
pi_2607399
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, nee, nee, ja (kapot)

Hmm..jammer

Nou ja, eens ff denken..een t voor jou...
Heb jij wel eens iemand weetikveelwat willen aandoen, wie was het en wat heb je toen gedaan?

pi_2607422
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:49 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Hmm..jammer

Nou ja, eens ff denken..een t voor jou...
Heb jij wel eens iemand weetikveelwat willen aandoen, wie was het en wat heb je toen gedaan?

Vaak zat in mijn gedachten maar helaas, ik heb nog nooit iemand wat aangedaan.
Maar dit is wel een keer gebeurd:
Ik was in de 1e goede vrienden met iemand. Maar hij deed alles wat ik ook deed en liep me steeds achterna enzo. Ik werd er helemaal kriegel van. Nou, ik had het er zo over met een paar andere mensen uit mijn klas en die adviseerden mij gewoon om het te zeggen. Dus toen kwam hij (ik was even weggegaan. waar was ik heen? o jee, hij moest me zoeken) en ik vertelde dat. Ok, het ging wat ongelukkig: "je loopt me als een hondje achterna." maar goed. Hij kon er niet tegen en ging huilen. En toen heeft hij dat dus vaker gedaan: als er ook maar 1 klein dingetje gebeurde huilde hij en kon ik weer naar de rector. Nou daar kan ik niet tegen! Maar nu gaat alles wel weer goed hoor!
pi_2607435
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Vaak zat in mijn gedachten maar helaas, ik heb nog nooit iemand wat aangedaan.
Maar dit is wel een keer gebeurd:
Ik was in de 1e goede vrienden met iemand. Maar hij deed alles wat ik ook deed en liep me steeds achterna enzo. Ik werd er helemaal kriegel van. Nou, ik had het er zo over met een paar andere mensen uit mijn klas en die adviseerden mij gewoon om het te zeggen. Dus toen kwam hij (ik was even weggegaan. waar was ik heen? o jee, hij moest me zoeken) en ik vertelde dat. Ok, het ging wat ongelukkig: "je loopt me als een hondje achterna." maar goed. Hij kon er niet tegen en ging huilen. En toen heeft hij dat dus vaker gedaan: als er ook maar 1 klein dingetje gebeurde huilde hij en kon ik weer naar de rector. Nou daar kan ik niet tegen! Maar nu gaat alles wel weer goed hoor!

Lastig zo'n persoon....maar wel GG!

T voor mij? Verzin maar wat leuks

pi_2607450
Aan wat voor soort mensen kun je je het meest irriteren?
pi_2607472
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aan wat voor soort mensen kun je je het meest irriteren?
Mensen die vervelende trekjes hebben, en dat zelf niet doorhebben, mensen die denken dat ze ergens goed in zijn, dat ook graag laten blijken, maar regelrecht de fout in gaan...

Dat zijn eigenlijk wel de belangrijkste die ik zo kan verzinnen...

pi_2607483
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:01 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Mensen die vervelende trekjes hebben, en dat zelf niet doorhebben, mensen die denken dat ze ergens goed in zijn, dat ook graag laten blijken, maar regelrecht de fout in gaan...

Dat zijn eigenlijk wel de belangrijkste die ik zo kan verzinnen...

GG (en dit is mijn 800e post, klein feestje toch?)
Doe dan voor mij maar mijn laatste T voor vandaag
pi_2607494
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

GG (en dit is mijn 800e post, klein feestje toch?)
Doe dan voor mij maar mijn laatste T voor vandaag

Ok...voor mij ook..lekker slapen

T: waar hoop je van te gaan dromen straks, en wat was je leukste/spannendste/beste droom tot nu toe?

pi_2607511
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:05 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ok...voor mij ook..lekker slapen

T: waar hoop je van te gaan dromen straks, en wat was je leukste/spannendste/beste droom tot nu toe?

Nou, waar ik van droom maakt me niet uit. Als het maar vrolijk is (in de kerstsfeer)

En een droom die mij altijd is bijgebleven is: toen ik nog klein was droomde ik heel vaak dezelfde droom. Dan zakte ik door mijn bed heen en dan kon ik vliegen. Klinkt natuurlijk allemaal heel leuk. Maar dan zweefde ik van de trap af en toen keek alles mij boos aan. Alle pilaren meer langs de trap, de vloer, alles. Ik weet bij god niet warom ik dat altijd droomde, maar ik weet het nog steeds.

pi_2607515
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nou, waar ik van droom maakt me niet uit. Als het maar vrolijk is (in de kerstsfeer)

En een droom die mij altijd is bijgebleven is: toen ik nog klein was droomde ik heel vaak dezelfde droom. Dan zakte ik door mijn bed heen en dan kon ik vliegen. Klinkt natuurlijk allemaal heel leuk. Maar dan zweefde ik van de trap af en toen keek alles mij boos aan. Alle pilaren meer langs de trap, de vloer, alles. Ik weet bij god niet warom ik dat altijd droomde, maar ik weet het nog steeds.

Ok...GG..truste & tot ziens1

* WheeleE gaat ook zn bed opzoeken...

dinsdag 25 december 2001 @ 23:11:34 #247
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2607527
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 22:18 schreef WheeleE het volgende:
*schop*

Goeienavond!!

SCHOP trug
na na na na na na na Badjasman!
pi_2607530
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:09 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ok...GG..truste & tot ziens1

* WheeleE gaat ook zn bed opzoeken...

ja trusten
pi_2607543
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:11 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

SCHOP trug

*auw* Durf je wel!
Nou ja, doe maar een T dan...
  dinsdag 25 december 2001 @ 23:17:00 #250
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2607563
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 23:13 schreef WheeleE het volgende:

[..]

*auw* Durf je wel!
Nou ja, doe maar een T dan...

ehmz wat heb je gegeten voor kerstdiner