Die is zeker mooi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Mijn lamp (ja ik weet het, er is een lampje stuk)5 jaar kwijlend voor de etalage gestaan en toen ik naar dit huis verhuisd ben vond ik hem nog steeds prachtig, en toen heb ik hem gekocht. Rib uit mijn lijf maar geen seconde spijt van gehad
Godsklere..quote:
Ik geef je groot gelijk!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb niet voor niets 5 jaar voor de etalage staan kwijlenNa 5 jaar vond ik hem nog steeds even prachtig. En omdat ik toen het geld had heb ik hem gekocht. 't Was niet bepaald een opwelling
Voor in het huis heb ik dat wel ervoor over, zolang ik het maar mee kan nemen en niet defect kan gaan. Een lamp kan je eigenlijk eeuwig houden, kortom zijn investering meer dan waard.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:50 schreef Isegrim het volgende:
Als je het zo bekijkt, is dat ook wel zo, maar toch geloof ik niet dat ik zoiets zou kopen, hoe prachtig ik het ook vind.
super, hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek. als ik het goed zie, kun je de platen er wel gemakkelijk uithalen (een voordeel ten opzichte van die plastic hoezen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gekocht bij platenzaak De Waaghals in Nijmegen. Als je ze mailt dan kun je ze waarschijnlijk krijgen voor 3,50 per rek, het systeem ziet er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een geluk dat 'ie er na zo'n lange tijd nog altijd was.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb niet voor niets 5 jaar voor de etalage staan kwijlenNa 5 jaar vond ik hem nog steeds even prachtig. En omdat ik toen het geld had heb ik hem gekocht. 't Was niet bepaald een opwelling
Als je reageerde op mijn post....het is in beide gevallen dezelfde tafel. De glazen plaat is niet verlijmd, dus je kunt zelf kiezen hoe je hem neerzet en het altijd weer wijzigen. Wij krijgen hem trouwens in de kleur "espresso", zoals de naam al doet vermoeden een donkerbruine kluerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:57 schreef Stansfield het volgende:
Zo die zien er vet uit zeg.
Ik moet zeggen....3 keerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef Vodkat het volgende:
Ons slaapkamerbehang:
[afbeelding]
Logeerkamerbehang:
[afbeelding]
Onze douche:
[afbeelding]
![]()
Je weet dat na cellulitus-huid en poffertjespannen-huid, chesterfieldhuid komt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef Isegrim het volgende:
Wij willen straks graag een Chesterfield-set in de woonkamer, dat wordt dan wel zo'n beetje de blikvanger.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je weet dat na cellulitus-huid en poffertjespannen-huid, chesterfieldhuid komt?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |