Bij een meubelzaak in het mooie pittoreske plaatsje Nederweert in het limburgse. Bij Wijen meubelen. Maar aangezien in jouw profiel Apeldoorn vermeld staat, zou ik hier eens gaan kijken...daar zijn ze ook dealer van Fjordsquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef 3rno het volgende:
[..]
Lekker late reacite, maar waar heb je deze gevonden?
He thanks a lot! Daar ben ik wel 's geweest (heb 'r zelfs m'n eye-catching-stoel gekocht), ik ga kijken. Bedankt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Boost het volgende:
[..]
Bij een meubelzaak in het mooie pittoreske plaatsje Nederweert in het limburgse. Bij Wijen meubelen. Maar aangezien in jouw profiel Apeldoorn vermeld staat, zou ik hier eens gaan kijken...daar zijn ze ook dealer van Fjords
De Groot Wonen
Kayersdijk 7
7332 AH Apeldoorn
055-5333008
www.degrootwonen.nl
Succes!!
morgen eindelijk de sleutel...dus binnenkort eens real-life foto's!!
Een schaap! Er ligt een schaap op jiullie tafel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
gasfornuis, hier nog zonder ombouw
[afbeelding]
Lamp:
[afbeelding]
tafel:
[afbeelding]
Die lampquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
gasfornuis, hier nog zonder ombouw
[afbeelding]
Lamp:
[afbeelding]
tafel:
[afbeelding]
Tijdloze spullen waren ooit ook modern en nieuw en 'mode'quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Shit wat een lelijke "moderne" rotzooi hier.. wat een wansmaak mensen![]()
![]()
en dan te bedenken dat jullie die rommel over een paar jaar kotsbeu zijn en dat je het dan naar de mileustraat kan brengen want eenmaal uit de mode is het geen donder meer waard
Jij bent meer van de oudwedse bloemetjes banken, en lampen kappen met franjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Shit wat een lelijke "moderne" rotzooi hier.. wat een wansmaak mensen![]()
![]()
en dan te bedenken dat jullie die rommel over een paar jaar kotsbeu zijn en dat je het dan naar de mileustraat kan brengen want eenmaal uit de mode is het geen donder meer waard
Nee onze stijl is meer a la 'riviera maison'. Redelijk tijdloos dus.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jij bent meer van de oudwedse bloemetjes banken, en lampen kappen met franjes
wat je tijdloos noemtquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee onze stijl is meer a la 'riviera maison'. Redelijk tijdloos dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |