Bellen!! Kom op. Niets is leuker dan zo een Neckerman callslet lekker uit te kafferen!quote:
Zon = heet = lui = op je luie gat kleren bestellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zou je daar kleren bestellen ?
Ga lekker de stad in weet je zeker dat het je past en je hoeft niet te wachten
lol ik kan me nog die blauwe Neckerman Jas met bontkraag van je herinnerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
dat is beetje IKEA, en dan 2 weken later, sorry meneer het gaat nog 6 weken durenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef Natalie het volgende:
"Sorry, meneer, het is niet meer op voorraad. We krijgen over twee weken nieuwe binnen."
Let op....
En dan valt er een kaartje in de bus waarop staat dat het artikel niet meer te krijgen is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat is beetje IKEA, en dan 2 weken later, sorry meneer het gaat nog 6 weken duren![]()
helemaal eensch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Neckermann rules, alleen Wehkamp is wel sneller.
Dan moet je eerst betalen omdat je krediet betrouwbaarheid twijfel achtig is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef SeLLeM het volgende:
OKe ik heb 2 dagen geleden dus iets besteld bij de neckerman wat in voorraad was en voorzien was van het [afbeelding] logo wat dus wil zeggen dat het binnen 24 uur in huis is.
Mooi niet dus !
Neckerman![]()
omdat je daar in termijnen kunt betalenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Het is prettig om thuis te kunnen passen, vooral mijn man heeft een hekel aan winkel in en winkel uit te gaan. en als het niet goed is pak je het weer in en bel je ze op dat ze het weer ophalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |