Ja die zijn er ook erg blij mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
kut voor je ouders
Ja, we zitten elke avond ergens anders.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:22 schreef feessie het volgende:
Ga je ze allemaal af ?
Bier & Tieten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Marczilla het volgende:
Oorzaak????
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Metal_Mart het volgende:
Kun je niet tegen extreem veel drank knul?
Wat doe je dan op de bankquote:
precies, zal me een geil nachtje geweest zijn, hij met zijn pikkie in zijn hand op de bank en zij met dr Tarzan kreunend in de kamer ernaastquote:
Die zijn er 's avonds altijd. Wat ik vervolgens 's ochtends/'middags op de bank doe weet ik ook niet.quote:
quote:
Maak het nou niet pijnlijker dan het al is.quote:
Maar betaal je het ook zelf?quote:
Gewoon potje maken en kratten kopen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar betaal je het ook zelf?Of ga je gewoon ergens op een bank zitten waar toevallig bier is?
![]()
Delft?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gewoon potje maken en kratten kopen.
Er ligt een wijf met een Tarzan in bed en hij ligt laveloos op de bank. Tsja...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:32 schreef Marczilla het volgende:
En kan de klaagfactor ook moeilijk detecteren.
Pubersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:32 schreef Marczilla het volgende:
Ik zet mijn vraagtekens bij dit topic, vind het net een te groot pats gehalte hebben.
Ja, je moet meer klagen heur! Ik werd ook wel eens wakker op een bank die niet van mij was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:32 schreef Marczilla het volgende:
Ik zet mijn vraagtekens bij dit topic, vind het net een te groot pats gehalte hebben.
Er ligt een wijf in bed en hij met een tarzan laveloos op de bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er ligt een wijf met een Tarzan in bed en hij ligt laveloos op de bank. Tsja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |