Dat lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kom je ons wel een dag vervelen?
maak je mij doof ik jou blind.
lijkt me een goede deal![]()
ik ok niequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
poelie woelie koelie joelie
mag ik nog niet
moet je de nederlandse nationaliteit voor hebben
limbabwequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ok nie
tis toch wat he als je in brabant of limburg woont
ywquote:
laat RonaldV het maar niet lezenquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me een strak plan
trouwens..mag ik mijn poedeliewoepsie ook meenemen?
Als je je registreert op de Nikon Europe site, voor feedback ofzo, mag je ze zo downloaden. Van de officiele site dus. Doet Nikon niet moeilijk over, dus het lijkt me sterk dat dit onder warez valt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
laat RonaldV het maar niet lezender was iets met handleidingen of telt dat alleen voor Canons?
Dat gaat specifiek om nederlandstalige handleidingen. die zijn niet te downloaden, dat is nog stees illegaal. Maar de engelse handleiding is legaal te downloaden van Nikon na registratie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:52 schreef CocaColaLight het volgende:
laat RonaldV het maar niet lezender was iets met handleidingen of telt dat alleen voor Canons?
Nieuw honderas?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef fraubitch het volgende:
Dat lijkt me een strak plan
trouwens..mag ik mijn poedeliewoepsie ook meenemen?
Ooow daar heb ik ook nog eens mee gefobo'dquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Nope uit dordrecht
Maar ik betwijfel of het een honderas is
wel een leuk model dus verheug me al op de shootquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nope uit dordrecht
Maar ik betwijfel of het een honderas is
Ach, ze wilde niet omdat ik niet tussenin mocht, flauw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wilde ze niet bij hem blijven slapen dan?
Vrouwen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ze wilde niet omdat ik niet tussenin mocht, flauw.
Zoooooo, de interpretaties vliegen gelijk om de orenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ze wilde niet omdat ik niet tussenin mocht, flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |