Tijd om te verkopen dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef Smots het volgende:
Ik heb mijn 360 al zeker een maand niet aan gehad.
![]()
Ik heb er ook al een maand niet mee gespeeld maar het doet goed werk als mp3 spelerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef Smots het volgende:
Ik heb mijn 360 al zeker een maand niet aan gehad.
![]()
Ik wil hem vooral gaan gebruiken om mijn HD content van de media center naar mijn HDTV te streamen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een maand niet mee gespeeld maar het doet goed werk als mp3 speler. Ohja en ik heb gisteren even een Xbox Arcade spel gekocht, mutant storm ofzo, best geinig
.
neuh, ik wacht gewoon op dead risingquote:
wat voor hdtv heb je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil hem vooral gaan gebruiken om mijn HD content van de media center naar mijn HDTV te streamen.
Daar ben ik dus écht veels te lui voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil hem vooral gaan gebruiken om mijn HD content van de media center naar mijn HDTV te streamen.
ja, maar dan nog. Dan noem je me een typenummer en dan denk ik: "Oh, dat is de ehm... die van dat typenummer".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Philips 81cm. typenummer weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Ah ok!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef Smots het volgende:
[..]
ja, maar dan nog. Dan noem je me een typenummer en dan denk ik: "Oh, dat is de ehm... die van dat typenummer".
een philips van 81 cm is gewoon de goeie info
Doe maar linksaf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ha koeiehol! Wil je nog door een bushokje of sla je liever over?
Je kan hem ook overclocken zag ik laatst ergensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:12 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is de DS Lite een briljant apparaatje..
Of in de tuin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje stil hier vanavond. Iedereen lekker uit waarschijnlijk?
* just me was op een saaie verjaarsborrelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje stil hier vanavond. Iedereen lekker uit waarschijnlijk?
Homoquote:
Wat lul jij nou? Het is maandag!quote:
Helaas.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:32 schreef Armageddon het volgende:
Tis toch zondag vandaag?
Ja dus dan moet je om 9 uur naar de kerk zodat je om 10:15 in de kroeg zit ouwe.quote:
Naar de kerk?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dus dan moet je om 9 uur naar de kerk zodat je om 10:15 in de kroeg zit ouwe.
Oh, dus dáárom waren de winkels dicht.quote:
Dat denk ik ook maarja, naar de kerk hoor je naar de kroeg te gaan dus het vervolg is ok.quote:
Alle dagen lijken opelkaar he chowi beeb.quote:
Het ruikt altijd zo naar pepermunt in de kerk.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maarja, naar de kerk hoor je naar de kroeg te gaan dus het vervolg is ok.
Overigens ik ga dus ook NOWAY naar de kerk
Als je vakantie hebt wel, ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Alle dagen lijken opelkaar he chowi beeb.
Ik weet er niks van kom er alleen met begrafenis of trouwerij.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het ruikt altijd zo naar pepermunt in de kerk.
Met de nadruk op ALSquote:
Mijn moeder is gelovig, dus ik kwam er vroeger wel eens.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet er niks van kom er alleen met begrafenis of trouwerij.
De kerstnachtmis kwam ik nog wel is vroeger.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn moeder is gelovig, dus ik kwam er vroeger wel eens.
Mijn vriendin is katholiek dus ja ik trouw in de kerk , overigens alleen voor de wetquote:Op zondag 30 juli 2006 12:47 schreef Armageddon het volgende:
Mensen die niet geloven maar wel in de kerk trouwen. Daar poep ik ook op trouwens. Jij gaat zeker in de kerk trouwen hè Joene?
Ik ga daar wonen!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier in Den Haag zijn de winkels gewoon ALTIJD open.
Húúú, ik vind in de kerk trouwen altijd zo saai.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn vriendin is katholiek dus ja ik trouw in de kerk , overigens alleen voor de wet
ALS ik ooit ga trouwen dan is dat in de DIKSO!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Húúú, ik vind in de kerk trouwen altijd zo saai.
Het is een compromis beebquote:Op zondag 30 juli 2006 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Húúú, ik vind in de kerk trouwen altijd zo saai.
Nog steeds puikend. Hij light (whehe) nu op te laden dus dan heb ik ff tijd om hier te zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
Mogguh J. Hoe is Je DS licht ?
Mooie stad achter de duinuh!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:48 schreef Joene het volgende:
Oh Oh Den Haag !
Onze kat heeft zojuist mijn oordopjes van mijn PSP gesloopt , en daar ben ik hem zeer ondankbaar voorquote:Op zondag 30 juli 2006 12:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nog steeds puikend. Hij light (whehe) nu op te laden dus dan heb ik ff tijd om hier te zijn..
hehehequote:Op zondag 30 juli 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:
Owja, oordopjes, dat moet ik ook nog proberen. Volgens mij is het geluid dan best wel erg okay. Nu ook trouwens, met dat semi-surround gebeuren van Nintendo, erg grappig.
En YPPY vind 'm ook leuk.. (En dat is best een prestatie van meneer Nintendo!)
Ze zijn wel okay ja !quote:Op zondag 30 juli 2006 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Zo'n puik PSP apparaat moet ik ook nog een keer kopen.
Als het zo door gaat koop ik er gewoon een roze bij.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
hehehe
Nou sinds ik SIMS heb gekocht voor PSP is het meer HAAR PSP
Bij de kruidvat 69 euro, 160gb ofzo zag ik gister.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Eerst een externe HD want 40 gig laptop HD is zo vol met dat puikende internet hier.
Met Nintendogs ?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het zo door gaat koop ik er gewoon een roze bij.
(Voor HAAR dus!)
Nee, op dit moment is het Mario en Tetris hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |