Ik vind waterijsjes lekkerder..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had gisteravond Vers ijsgedraaid met de ijsmachine
Dat mot je doorzuigenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:18 schreef Tally het volgende:
*zuiggeluiden maakt*
Lekker zo'n ijsje
Alleen jammer dat het zo snel lekt
Hou je bek ezelquote:
heheheheh.. lekken zou toch geen probleem te moeten geven Tally?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:18 schreef Tally het volgende:
*zuiggeluiden maakt*
Lekker zo'n ijsje
Alleen jammer dat het zo snel lekt
Ik deed mn best maar droop zo mn bh inquote:
Ik vang vaak de druppeltjes ook wel op n00b maar met dit ijsje had ik moeite om hem helemaal naar binnen te krijgen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
heheheheh.. lekken zou toch geen probleem te moeten geven Tally?
He Dd , nog jesters gespot toen je op dat terras zat ?quote:
Hey nokken, ik zit op m'n werk ja!quote:
Ik denk dat je ook daar mijn antwoord weer op weet!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik deed mn best maar droop zo mn bh in
Zelf gedraaid ijs is bijna net zo lekker als van de ijssalon , in elk geval vele malen beter dan de bakken schepijs die je kan kopen in de winkel !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind waterijsjes lekkerder..
Kan je lekker op zuigen en aan likken
En ik krijg er niet zo dorst van..
quote:
Als ik zo lenig was dat ik dat tussen mn tieten vandaan kon likken had ik er een foto van gemaakt hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook daar mijn antwoord weer op weet!
Hahahahahaha
Zorrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Wat een plakbende gaat dat opleveren. Oef!!!!
Ohja. Dán wel he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik zo lenig was dat ik dat tussen mn tieten vandaan kon likken had ik er een foto van gemaakt hoor
je biedt niet aan om het zelf er ff tussen weg te likken ?quote:
Het ging me meer om de foto eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
je biedt niet aan om het zelf er ff tussen weg te likken ?
Van die jesters of van die druppel ijs ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ging me meer om de foto eigenlijk.
Prettig Weekend Beeb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Tally het volgende:
Ook dan kan ik er een foto van maken
Maaruh prettig weekend luitjes!
Same here...quote:
Ga je weg ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Same here...
ohnee... Afscheidsborrel begint nu geloof ik.
Jeps.. afscheidsborrel checken... prettig weekend alvast.quote:
U ook !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps.. afscheidsborrel checken... prettig weekend alvast.
Op je scoot swa ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:49 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo ook maar eens hendig sjiek naar huis slippen denk ik.
Uiteraard, wat mot je anders op een terras?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
He Dd , nog jesters gespot toen je op dat terras zat ?
Dronken Worden ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uiteraard, wat mot je anders op een terras?
Terras jesters en dronken worden.quote:
Jij weet wat beters?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu allemaal zitten compjuteren?
Ik doe alsof.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu allemaal zitten compjuteren?
Dat is een pittig onderzoek Arma, overigens ik koop nooit bij Afzetter heijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ben een marktonderzoek begonnen.
AH Tapas lijn
Het is ook bij de Hoogvliet te krijgen trouwens. En afzetter heijn? Hou toch op. Een gemiddelde tas boodschappen zit 3 cent verschil tussen bij de verschillende supermarkten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is een pittig onderzoek Arma, overigens ik koop nooit bij Afzetter heijn.
jogyNL ken ik trouwens niet vinden op xdooslive.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:10 schreef jogy het volgende:
Ik ben muziek aan het luisteren op mijn Xdoos en heb de psychedelische player aan staan op 1080I. Beter dan drugs men
.
Plus het feit dat ik minimaal 25km moet rijden om een albert heijn te vinden ouwe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook bij de Hoogvliet te krijgen trouwens. En afzetter heijn? Hou toch op. Een gemiddelde tas boodschappen zit 3 cent verschil tussen bij de verschillende supermarkten.
Oeh, er moet een spasie tussen arma.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
jogyNL ken ik trouwens niet vinden op xdooslive.
Dan is het wel duur ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Plus het feit dat ik minimaal 25km moet rijden om een albert heijn te vinden ouwe.
Zeg dat ! we hebben wel dekamarkt en Super de Hoer.quote:
dekamarkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg dat ! we hebben wel dekamarkt en Super de Hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |