Jullie zijn inderdaad raarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zijn wij dan wel raar.. Maar we zitten dan lekker met z'n twee tegen elkaar aan op de bank, kaarsjes aan, als we tv aan het kijken zijn.
Veel gaver toch?
Wij vinden echt totaal andere dingen leuk op tv.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zijn wij dan wel raar.. Maar we zitten dan lekker met z'n twee tegen elkaar aan op de bank, kaarsjes aan, als we tv aan het kijken zijn.
Veel gaver toch?
Dat hebben wij dus ook!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij vinden echt totaal andere dingen leuk op tv.. Enige keren dat we samen tv kijken is als we journaal of film kijken geloof ik.
.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook!
En dan moet meneer wel het filmpje hebben uitgekozen anders kijk ik nog alleen
Nieuwe humor- module voor die gozert aanschaffen denk ik? En vervolgens 'King of Queens' kijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Jullie zijn inderdaad raar
Nee maar mijn vriend houdt niet van die humor
Ai.... nieuws kijken doen we alleen met het ontbijt nieuws.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij vinden echt totaal andere dingen leuk op tv.. Enige keren dat we samen tv kijken is als we journaal of film kijken geloof ik.
.
Voetbal volg ik niet meer zo actief de laatste paar jaar.. alleen EK, WK... Kijk liever andere sporten. (Skaten/Baseball/Basketball/American Football/K-1/Pancrase/Pride/UFC)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef just me het volgende:
samen voetbal kijken, samen filmpje kijken
![]()
Voetbal kijken doen wij ook nie samen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef just me het volgende:
samen voetbal kijken, samen filmpje kijken
![]()
Mwoh, ik vind gezamenlijk tv kijken nou ook niet een ultiem doel binnen een relatie eigenlijk.quote:
Das een goeie..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nieuwe humor- module voor die gozert aanschaffen denk ik? En vervolgens 'King of Queens' kijken.
Neej, heel goed juist.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemde TT
Niks is vreemd hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemde TT
Hahahaha.. vertel....?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een goeie..
Ze maken hem toch open volgende week..
Es kijken of daar iets voor valt aan te schaffen..
Al weet ik nog wel wat dingen die ze er dan mogen inproppen
Heb je ook wel gelijk in hoor. Je moet ook wel wat voor jezelf kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind gezamenlijk tv kijken nou ook niet een ultiem doel binnen een relatie eigenlijk.. Dus zo is het wel prima, we kijken allebei wat we leuk vinden zo. En wat ik zeg, af en toe een filmpje is wel leuk met z'n 2-en.
Een opruimmodule..quote:
hehehehe....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Na jah het was een verkapte tvp eigenlijk
Volgens zijn familie niet want dat is een teken dat je uit elkaar groeit en iets mis is in de relatiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in hoor. Je moet ook wel wat voor jezelf kunnen doen.
Hahahahaaaa.... Okee... vreemd dat hij die nog niet heeft dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Een opruimmodule..
Een altijd zin heeft module..
Een beetje grotere bek module
En een beetje sterker module..
Zo weet ik er vast nog meer te verzinnen
Jees... dat kunne jullie zelf toch wel bepalen... Of dat goed gaat of niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens zijn familie niet want dat is een teken dat je uit elkaar groeit en iets mis is in de relatie
Pas nog een hele relaas overgehad
Als je de hele dag op elkaars lip zit, dan gaat het pas mis denk ik!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens zijn familie niet want dat is een teken dat je uit elkaar groeit en iets mis is in de relatie
Pas nog een hele relaas overgehad
Toen ik nog thuis woonde, zat ik vaak tv te kijken onder het computeren, met muziek aan en een boek ofzo ernaast.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef Joene het volgende:
Samen Tv kijken . nou dat gaat bij ons ook niet echt lukken
Meestal kijkt zijen zit ik met mn nerdtop te kutten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |