Misschien ben je wel ziekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef Agag het volgende:
Ik heb dat de laatste week ook opeens. Voorheen nergens last van. Nu komt er allerlei zooi van medicijnen enzo.![]()
Daar zat ik ook al te denken ja. Zal binnenkort eens langs de huisarts gaan voor een check-up.quote:
Hier dus ook. Sinds afgelopen week...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef Agag het volgende:
Ik heb dat de laatste week ook opeens. Voorheen nergens last van. Nu komt er allerlei zooi van medicijnen enzo.![]()
Ben je je medicijnen niet vergeten of ben je in de war?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef osmo het volgende:
Mijn hotmail werkt perfect, alle mail behalve van contactpersonen in junkmail folder laten aankomen, 1x per dag junkmail nazien of er nog mail tussen zit van mensen die ik echt ken, en adres aan veilige lijst toevoegen. en junkmail met 1 druk op de knop leegmaken ...
Heb 5 gmail adressen en toch gebruik ik Hotmail.
Hotmail![]()
Gmail![]()
Dan vraag je er ook om... @homoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Dat heb ik bij me @home mail, gare kut horloges en andere onzin die ze verkopen :/
Daar krijg je net zo goed spam hoor...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
tijd voor gmail??
Kan je die mails niet rapporteren als spam?
idd..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Daar krijg je net zo goed spam hoor...
Van de 900 spammails per maand komen er misschien 10 in de inbox bij Gmail. Bij Hotmail zo'n 60%...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Daar krijg je net zo goed spam hoor...
Ik heb eind 1933 zo'n gmeel account aan gemaakt, je weet wel toen het nog stoer scheen te zijn. Wilde ik het laatst maar eens gebruiken om een goosar een groot bestandje te sthoeren, stond mn hele gmeel vol met spam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
tijd voor gmail??
Kan je die mails niet rapporteren als spam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |